جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

شنبه 1403/02/29

اهدای خون؛

پویش لبخند بهار برای نجات جان بیماران

فعالیت پویش لبخند بهار با هدف دعوت مردم به اهدای خون در استان تهران آغاز شد.

پویش لبخند بهار برای نجات جان بیماران

به گزارش تهران رسانه ؛ دکتر پیمان عشقی مدیرعامل سازمان انتقال خون در دیداری سرزده از روند خدمت رسانی مرکز اهدای خون وصال بازدید کرد.

مدیرعامل سازمان انتقال خون در این بازدید با اشاره به شرایط ویژه ذخایر فرآورده های خونی بعد از کاهش مراجعات مردم در پی شیوع ویروس کرونا، تاکید کرد: ما برای تامین خون های مورد نیاز بیماران از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم و امیدوارم مردم و به ویژه اهداکنندگان با سابقه و مستمر خون، با ضروری دانستن این امر انسانی و نجات بخش در این روزهای سخت، به مراکز اهدای خون مراجعه کنند تا با همدلی و وفاداری مردم بتوانیم این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ضمن بازدید از واحد پخش خون بر روند توزیع خون مورد نیاز به مراکز درمانی نظارت کرد و همچنین از روند ضدعفونی کردن محیط در بخش اهداکنندگان و در دسترس بودن مواد ضد عفونی برای کارکنان و اهداکنندگان خون بازدید کرد و حفظ شرایط ویژه با هدف مراقبت از سلامت اهداکنندگان وفادار خون را از اولویت های این روزهای ویژه در انتقال خون دانست.

همزمان با حضور دکتر پیمان عشقی مدیرعامل سازمان انتقال خون، پویش لبخند بهار شروع شد که هدف از این پویش، تشویق همه افراد جامعه به اهدای خون توسط عموم مردم ، چهره های محبوب مردم و رسانه ها است که همه آحاد جامعه که به فکر سلامت بیماران هستند نیز می توانند از همه ظرفیت خود برای این کار انسانی و خیرخواهانه، مایه بگذارند تا نتیجه این تلاشها با نجات و زندگی دوباره بیماران، اتفاقات مبارک و شیرین را در جامعه ما رقم بزند.

بنابراین گزارش، دکتر محمدرضا مهدی زاده مدیرکل انتقال خون استان تهران در این بازدید سرزده، مدیرعامل سازمان انتقال خون را همراهی کرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت