جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

جمعه 1403/02/28

عزیزی اظهار نمود؛

گلایه مردم از کمبود لوازم مورد نیاز بهداشتی

دبیرکل جبهه جهادگران گفت؛ مردم فقط تولید و توزیع لوازم بهداشتی مورد نیاز را در قاب تلویزیون می بینند ولی قفسه های داروخانه ها کماکان خالی است .

گلایه مردم از کمبود لوازم مورد نیاز بهداشتی

به گزارش تهران رسانه ؛ وهاب عزیزی ضمن تشکر از جامعه پزشکی و کادر درمانی کشور به اهمیت خطر همه گیری کرونا ویروس اشاره کرد و گفت: ویروس ناشناخته کوید ۱۹ از سرعت انتشار بالایی برخوردار است که در اثر غفلت و نا هماهنگی دولت، در مدت کمی به بخشی زیادی از لایه های جامعه سرایت کرده است، لذا لازم است دولت نسبت به کنترل این ویروس با هماهنگی بیشتر و منسجم تر عمل کند. عدم تصمیم قاطع و تعلل در قرنطینه کردن کانون انتشار ویروس یکی از ضعف های دولت بود.

فعال سیاسی اصولگرا افزود: یکی دیگر از ضعف های دولت این است که رئیس جمهور خودش را کنار کشیده و مدیریت بحران را به وزیر بهداشت محول کرده است. در چنین مواقعی خود رئیس جمهور بایستی در وسط میدان باشد تا دیگر وزارت خانه ها و سازمان ها نیز همکاری جدی داشته باشند. طبیعی است که وزارت بهداشتی در خیلی از موارد نمی تواند تصمیم قاطعی بگیرد و همراهی مجموعه دولت و سایر نهادها را داشته باشد.

دبیرکل جهادگران با بیان اینکه تعطیلی دیر هنگام همراه با شک و تردید دانش آموزان یکی از این موارد است، اضافه کرد: دولت می توانست با تعطیل کردن اداراتی که کارهای خدماتی و اورژانسی انجام نمی دهند سرعت شیوع بیماری را کم کند. بخش اعظمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری ها و خیلی از نهاد های مشابه بایستی تا کنترل ویروس کرونا تعطیل می شد.

وی با بیان اینکه جمعه گذشته ساعت کاری ادارات برای چندمین بار جابجا شد، افزود: دلیل دیگری بر ناهماهنگی بخشی هایی از دولت و عدم تصمیم قاطع بر تغییر ساعت کاری ادارات بود.

* نمره منفی دولت در کارنامه مقابله با ویروس کرونا
دبیرکل جبهه جهادگران به نمره منفی دولت در کارنامه مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: دولت در تجهیز و مدیریت مراکز درمانی عملکرد ضعیفی داشته است. تعداد پزشکان و پرستارانی که در اثر ویروس کرونا جانشان را از دست می دهند، همگی نمره منفی در کارنامه دولت و دلیلی بر وجود کمبود در تجهیزات لازم و نظارت است.

وی در پایان به گلایه مردم نسبت به کمبود لوازم مورد نیاز بهداشتی مرتبط با کرونا و ناهماهنگی در توزیع آن اشاره کرد و گفت: بعد از گذشت سه هفته از شایع شدن ویروس کرونا خیلی از مردم هنوز نتوانسته اند مواد ضد عفونی کننده و ماسک تهیه کنند.

عزیزی در پایان خاطر نشان کرد: مردم فقط تولید و توزیع لوازم بهداشتی مورد نیاز را در قاب تلویزیون می بینند ولی قفسه های داروخانه ها کماکان خالی است .




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت