چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

با حضور مسئولین؛

گشایش دفتر هیئت ورزش های همگانی شهر پردیس

با حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس، دفتر هیئت ورزش های همگانی شهر پردیس گشایش یافت.

گشایش دفتر هیئت ورزش های همگانی شهر پردیس

به گزارش تهران رسانه ؛ به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس، این مراسم با حضور هادی سوهانی رئیس کمیسیون فرهنگی هنری شورای اسلامی شهر پردیس و رئیس هیئت ورزش های همگانی این شهر، کورش گلریز شهردار پردیس، نرگس معدنی پور نائب رئیس بانوان هیئت ورزش های همگانی استان تهران، محمد سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس و سایر مدیران در مجتمع تجاری اداری «شقایق» برگزار شد.

در ادامه آیین گشایش دفتر هیئت ورزش های همگانی شهر پردیس، هر یک از مسئولان در خصوص اهمیت ورزش به ویژه ورزش همگانی بعنوان رشته ای مرتبط با همه اقشار جامعه تاکید کردند.

رئیس کمیسیون فرهنگی هنری شورای اسلامی شهر پردیس؛

حضور مردم در وسعت ورزش، هدف نخست هیئت ورزش های همگانی شهر پردیس است

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس، هادی سوهانی در آیین گشایش دفتر هیئت ورزش های همگانی شهر پردیس که با حضور کورش گلریز شهردار پردیس، نرگس معدنی پور قائم مقام هیئت ورزش های همگانی استان تهران، محمد سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس و … برگزار شد، اظهار داشت: خدمت به ورزش و ورزشکاران از افتخارات بزرگ مجموعه شورای اسلامی شهر پردیس است.

وی ادامه داد: راه اندازی مجموعه اداری به همراه استقرار تجهیزات مورد نیاز در راستای ایجاد تمرکز در طرح ها و برنامه های پیش روی هیئت ورزش های همگانی شهر پردیس صورت گرفته و پیگیری ها برای ایجاد سایر مراکز برای فعالیت کمیته های زیرمجموعه این هیئت نیز ادامه دارد.

این مقام مسئول فراهم سازی زمینه های لازم برای حضور مردم در وسعت ورزش را هدف نخست هیئت ورزش های همگانی شهر پردیس خواند و افزود: مجموعه هیئت های ورزش های همگانی شهر پردیس برای تحقق این هدف بزرگ، برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت متنوع و البته مدونی در نظر گرفته که هریک در زمان معین خود اجرایی می شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی هنری شورای اسلامی شهر پردیس و رئیس هیئت ورزش های همگانی این شهر تصریح کرد: خوشبختانه به واسطه همکاری های تنگاتنگ هیئت ورزش های همگانی استان تهران، اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس، کارکنان واحدهای مختلف شهرداری پردیس و ورزشکاران گرامی دورنمای روشنی از توفیقات آینده پیش روی مجموعه قرار دارد و امیدوارم به زودی هیئت ورزش های همگانی شهر پردیس در میان هیئت های برتر ورزشی استان معرفی شود.

سوهانی ادامه داد: یکی از دلایل این امیدواری، انتخاب افرادی فعال، زبده، مجرب، خوش ذوق، علاقه مند به کار و دارای کارنامه موفق در صدر کمیته های زیرمجموعه هیئت ورزش های همگانی شهر پردیس است که بسیاری از آنها سالیان سال در مسیر رشد جایگاه ورزش در این شهر تلاشی وافر داشته و دارند.

به گفته وی، بازه زمانی احکام صادره برای مسئولان کمیته های مختلف ۶ ماهه است و بعد از اتمام این دوره و بر اساس ارزیابی های تخصصی، این همکاری ها تداوم یافته و یا از افرادی بهتر استفاده می شود تا خللی در ادامه روند کار ایجاد نشود.

این مقام مسئول از راه اندازی دفتر هیئت ورزش های همگانی شهر پردیس بعنوان نقطه عطفی در تاریخچه ورزشی این شهر یاد کرد و گفت: امیدوارم با ایجاد این مجموعه و سایر مراکز مرتبط با هیئت ورزش های همگانی شهر پردیس، شاهد تداوم رشد و تعالی فرهنگ ورزش در میان شهروندان باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی هنری شورای اسلامی شهر پردیس و رئیس هیئت ورزش های همگانی این شهر در پایان اظهار داشت: مجموعه شورای اسلامی شهر پردیس تلاش در مسیر توسعه ورزش و امور فرهنگی را نه یک هزینه، بلکه سرمایه گذاری برای آینده بهتر دانسته و درهای این شورا همواره به روی عزیزان ورزشکار و هنرمند باز است.

همچنین طی احکامی از سوی هادی سوهانی رئیس هیئت ورزش های همگانی شهر پردیس، «عباس حسینی»، «ندا مژده جو» و «اکبر خواجه دهی» به ترتیب بعنوان نایب رئیس آقایان، نائب رئیس بانوان و دبیر هیئت منصوب شدند.

بر پایه این گزارش، در پایان آیین گشایش دفتر هیئت ورزش های همگانی شهر پردیس، هریک از مسئولان کمیته های این هیئت با دریافت احکام خود به صورت رسمی فعالیتشان را آغاز کردند.

شهروندان گرامی برای حضور در دفتر هیئت ورزش های همگانی شهر پردیس می توانند به نشانی فاز چهار، بلوار فردوس، خیابان سما، خیابان سما ۲، مجتمع اداری تجاری شقایق، طبقه دوم مراجعه و یا با شماره تماس ۷۶۲۸۳۸۹۰ تماس حاصل نمایند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت