جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

شنبه 1403/02/29

محسنی بندپی خبر داد؛

افزایش تخت بیمارستانی در استان تهران

استاندار تهران از آمادگی بیمارستان میلاد برای اختصاص تخت به بیماران کرونایی خبر داد و گفت: یکهزار تخت بیمارستانی برای مقابله با کرونا به ظرفیت استان تهران افزوده شد.

افزایش تخت بیمارستانی در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ انوشیروان محسنی بندپی عصر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین تصمیمات اتخاذ شده جهت مقابله با کرونا اظهار داشت: شایعه قرنطینه تهران تکذیب می‌شود و در هیچ ستاد استانی و ملی قرنطینه هیچ شهری از جمله تهران مدنظر نبوده است.

وی افزود: تلاش این است که به سمت اقداماتی برویم که مردم در تأمین مایحتاج عمومی و اقلام اساسی دچار مشکل نشوند و خوشبختانه هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد در همین راستا دستگاه‌های خدمات رسان و پمپ بنزین‌ها دایر هستند ضمن اینکه ساعت کار فروشگاه‌های بزرگ افزایش می باید تا مردم مایحتاج خود را در فرصت مناسب و تراکم کمتری خریداری کنند.

استاندار تهران عنوان کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم با برنامه ریزی انجام شده اقلام مورد نیاز مردم در انبارها موجود است و فعالیت کارخانه‌ها، نانوایی‌ها، واحدهای تولید مواد شوینده و غیره همچون قبل استمرار دارد و مردم نگرانی نداشته باشند.

محسنی بندپی سپس خاطرنشان کرد: خوشبختانه زمینه افزایش تخت‌های بستری با توجه به آمادگی بیمارستان میلاد فراهم شده تا یکهزار تخت خود را در اختیار بیماران کرونایی قرار دهند از این‌رو برای خدمت رسانی به مردم کمبودی وجود ندارد.

وی با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از ترددهای غیرضروری گفت: آگاه سازی در مورد این ویروس نیز توسط خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های سلامت، خطوط تلفنی و غیره انجام می‌شود از این رو از شهروندان تقاضا می‌شود حتی الامکان از منزل خارج نشوند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت