جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

طاهری خبر داد؛

آماده باش نوروزي يگان حفاظت منابع طبيعي استان تهران

مدير كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان تهران از آماده باش يگان حفاظت منابع طبيعي اين اداره كل براي اجراي طرح ويژه گشت و مراقبت از عرصه هاي ملي استان همزمان با آغاز تعطيلات نوروزي خبر داد.

آماده باش نوروزي يگان حفاظت منابع طبيعي استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مهندس احمد طاهري با اشاره به اينكه عرصه هاي منابع طبيعي جزو انفال و سرمايه هاي ملي محسوب مي شوند اظهار داشت: به منظور تدابير اجرائي حفاظتي، اين طرح با رويكرد پيشگيرانه در سطح استان تهران به مرحله اجرا درآمده و عوامل يگان حفاظت منابع طبيعي با تمامي امكانات و تجهيزات در اين ايام به گشت زني پر داخته و با هرگونه تعرض و تجاوز به عرصه هاي ملي برخورد قانوني خواهند داشت.

وي به تقويت گشت هاي حفاظتي و تشديد نظارت و پايش دقيق اراضي ملي و عرصه هاي منابع طبيعي تأكيد كرد و ابراز داشت: به منظور جلوگيري از اقدامات احتمالي از سوي افراد سودجو و فرصت طلب در ايام تعطيلات نوروز، موضوع صيانت و حفاظت از اراضي منابع طبيعي به صورت ويژه در دستور كار يگان حفاظت منابع طبيعي قرار دارد و با خاطيان و متعرضان به انفال به شدت و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

اين مسئول منابع طبيعي استان تهران از عموم مردم درخواست كرد: با رعايت اصول حفظ و نگهداري منابع طبيعي، از آسيب رساندن به درختان، جنگل ها، مراتع و ديگر عناصر طبيعت و آلوده كردن محيط زيست خودداري كنند و ضمن پاسداشت طبيعت و پرهيز از آلودگي و تخريب عرصه هاي طبيعي، در صورت مشاهده هرگونه تخريب، تصرف و آتش سوزي هاي احتمالي در عرصه هاي جنگلي، مرتعي و اراضي ملي موضوع را از طريق شماره تلفن 1504 به يگان حفاظت منابع طبيعي اطلاع دهند.

گفتني است طرح ويژه گشت هاي نوروزي در حال حاضر در سطح استان تهران آغاز شده و تا 15 فروردين ماه 1399 نيز ادامه خواهد داشت.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت