نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

فعالیت در حوزه حجاب توسط ائمه جمعه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

پنج شنبه 1403/02/13

تهران رسانه؛

آمار تفکیکی مبتلایان به کرونا در استان تهران

استانداری تهران در اعلام آمار تفکیکی مبتلایان به کرونا و جانباختگان در مقیاس شهر، شهرستان و همچنین به تفکیک جنسیت و سن ناموفق عمل می کند.

آمار تفکیکی مبتلایان به کرونا در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در هر استان محسوب می شود و با توجه به شیوع کرونا ویروس در جهان و ایران، ضرورت دارد تا هر استان به صورت مجزا آمار تفکیکی مبتلایان و جانباختگان خود را توسط استاندار و از طریق پورتال های اطلاع رسانی به عموم مردم گزارش دهند.

استان تهران با دارا بودن ۱۶ شهرستان و ۴۳ شهر، یکی از استان های پیشتاز در رده بندی مبتلایان به کرونا قرار دارد که متاسفانه تاکنون آمار مبتلایان و جانباختگان در استان تهران به تفکیک شهرستان و شهر و همچنین به تفکیک جنسیت و سن منتشر نشده است.

پورتال اطلاع رسانی استانداری تهران و همچنین فرمانداریهای ۱۶ گانه این استان می بایست به صورت شفاف و آنلاین در هر روز آمار دقیق را منتشر نمایند و این وظیفه برعهده روابط عمومی ها در استانداری و فرمانداریها می باشد.

متاسفانه روابط عمومی های استان تهران در موضوع کرونا ویروس غیرتخصصی عمل می نمایند و در سوابق گذشته مشاهده گردیده که آنها به مسئول بروزرسانی سایت تبدیل شده اند و وظیفه خود را فقط انتشار اخبار افتتاح و نشست های مسئول سازمان خود می دانند. 




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

تهران رسانه | پروژه باغ راه یک محور گردشگری در مناطق ۱۷و ۱۸ تهران است که در ادامه به رودخانه کن متصل می‌شود و برای تکمیل آن اعتبار ۲۰هزار میلیارد ریالی پیش‌بینی شده است.

نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران

نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران

تهران رسانه | اسامی ۳۲ نامزد دور دوم انتخابات نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اعلام شد.

پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران

پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران

تهران رسانه | بیش از ۳۰۰ کیلومتر مسیر دوچرخه در سطح شهر تهران ساخته شده است و حدود ۸۰ کیلومتر آن در سطح پارک ها و بوستان ها است که متأسفانه این مسیرها بلا استفاده اند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت