نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

جمعه 1403/02/21

آقایی خبر داد؛

ورود به عرصه های منابع طبیعی تهران ممنوع است

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تهران گفت؛ ورود افراد به بوستان ها و عرصه های منابع طبیعی ممنوع است و نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی از ورود شهروندان به این اماکن جلوگیری خواهند کرد.

ورود به عرصه های منابع طبیعی تهران ممنوع است

به گزارش تهران رسانه ؛ سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تهران از شهروندان تهرانی درخواست کرد تا در روز طبیعت و عادی شدن شرایط در خانه بمانند و از رفتن به بوستان های شهری، جنگلی و عرصه های طبیعی خودداری کنند.

رضا آقایی بابیان این مطلب افزود: درپی شیوع ویروس کرونا و تصمیمات ستاد مقابله با این بیماری و همچنین تاکیدات فرمانداری تهران ورود افراد به بوستان ها و عرصه های منابع طبیعی ممنوع است و نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی از ورود شهروندان به این اماکن جلوگیری خواهند کرد.

وی تاکید کرد: تمامی این تمهیدات واعمال محدودیت ها برای حفظ سلامتی شهروندان در نظر گرفته شده است که حصول نتیجه این تصمیمات و اقدامات درگرو همکاری و همراهی هرچه بیشتر مردم خواهد بود.

این مسئول منابع طبیعی شهرستان تهران از آماده باش کامل نیروهای یگان حفاظت در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و اظهار داشت: همزمان با تعطیلات نوروز اکیپ های گشت و مراقبت فعالیت خود را آغاز کردند و اراضی ملی وعرصه های منابع طبیعی را مورد رصد و نظارت قرار دادند تا ازسوء استفاده های احتمالی برروی این اراضی جلوگیری شود.

آقایی عموم مردم را به حفظ و مراقبت از عرصه های جنگلی و مرتعی فراخواند و ابراز داشت: عرصه های منابع طبیعی متعلق به همه نسل هاست که براین اساس حفاظت از این سرمایه های ملی وظیفه ای همگانی به شمار می رود.

این مقام مسئول یادآور شد: مردم و شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف و تصرف می توانند مراتب را فورا از طریق شماره تلفن 1504 به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت