چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

قرچک رسانه؛

احداث مرکز یادگیری شرق استان تهران در قرچک

تهران رسانه | اولین مرکز یادگیری محلی شرق استان تهران ویژه سوادآموزان نهضت سواد آموزی در شهرستان قرچک احداث می شود.

احداث مرکز یادگیری شرق استان تهران در قرچک

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیر آموزش و پرورش قرچک از احداث اولین مرکز یادگیری محلی شرق استان تهران ویژه سوادآموزان نهضت سواد آموزی در این شهرستان خبر داد.

غلامرضا بختیاری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران از احداث اولین مرکز یادگیری محلی شرق استان تهران ویژه سوادآموزان نهضت سواد آموزی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به مصوبه هیئت وزیران و به منظور ایجاد فرصت‌های مناسب برای بزرگسالان بازمانده از تحصیل مرکز یادگیری محلی شرق استان تهران در دبیرستان علامه طباطبایی قرچک راه اندازی و احداث می‌شود.

وی گفت: این مرکز یادگیری محلی است تا افراد بتوانند متناسب با نیازهای زندگی خود از برنامه‌های متنوع آموزشی و مهارتی موجود در مرکز استفاده نمایند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک افزود: با توجه به شعار سال که توسط رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده و اهمیت طرح و ارزیابی‌های صورت گرفته در سایر مناطق مرکز یادگیری محلی برای اشتغال افراد بزرگسال هدف گذاری شده است‌.

بختیاری بیان داشت: این مرکز با خلق و توسعه فرصت‌های یادگیری جدید در جهت مشارکت‌های محلی و ارائه آموزش‌های آینده نگر سوادآموزان نهضت سواد آموزی قدم بر می‌دارد تا به سطح از توانمندی و مهارت برای زیستن دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد این مرکز یادگیری مشارکت و مدیریت محلی بوده و در همه شهرها کم‌برخوردار نقش و رسالت مهمی را ایفا می‌کند و در رسیدن به اهداف فرهنگی اجتماعی کشور ایفا می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در پایان گفت: توانمند سازی و ایجاد فرصت یادگیری مادام العمر افراد بی‌سواد و کم‌سواد در گروه‌های مختلف بازمانده از تحصیل هدف کلی این مرکز یادگیری است که به زودی در قرچک احداث می‌شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت