چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

اصناف رسانه؛

گزارش بازرسان اتاق اصناف تهران در ایام نوروز

تهران رسانه | تعداد ۱۶/۵۹۴ بازرسی از واحدهای صنفی تهران در ایام تعطیلات نوروزی صورت گرفت.

گزارش بازرسان اتاق اصناف تهران در ایام نوروز

به گزارش تهران رسانه ؛ عضو هیئت رئیسه و معاون هماهنگی بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی هموطنان در دوران سخت شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: همه صنوف باید تابع تمامی پروتکل های بهداشتی صادره از ستاد مبارزه با کرونا باشند و در غیر این صورت با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.

حسین درودیان عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران گفت: با ایجاد شرایطی که با شیوع ویروس کرونا به تمامی جهان تحمیل شد، در ایران نیز باعث تعطیلی بسیاری از کسبه و صنوف مختلف شد، این شرایط درست در فصلی اتفاق افتاد که اصناف در رسته های مختلف منتظر فروش شب عید و فروش پایان سال خود بودند، اما علی رغم تعطیلی یکباره، همراهی و همکاری این مشاغل با دولت، نشان از همدلی و همراهی داشته و جای تقدیر و قدردانی فراوان دارد.

وی تاکید کرد: اصناف با تمام مشکلات عدیده، خود را جدای از ملت ندانسته و برای مقابله با مشکلات آماده و مغازه های خود را تعطیل کردنده که بسیاری از این صنوف هنوز اجازه باز گشایی را ندارند؛ همچنین این عزیزان طبق پروتکل بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت نیز اعلام شد، رفتار نمودند. همینطور همکاری بازرسان بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران با دستور العمل های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا نیز جای بسی تشکر دارد.

درودیان در ادامه از فعالیت تمامی افرادی که در حوزه بازرسی های مختلف در سطح شهر برای خدمت به ملت از هیچ گونه خدمتی عدول نکردند تشکر کرده و افزود: از ابتدای سال نو با وجود تعطیلات نوروز ، بسیاری از افراد به خدمت رسانی مشغول بودند، از جمله بازرسان محترم که سربازان همیشه در صحنه اصناف هستند می باشد که بسیار از ایشان قدردانی می نمایم. این افراد در کمال کمبود امکانات سلامت جامعه را به جان و سلامتی خود ترجیح دادند.

وی در ادامه با اشاره به گزارش عملکرد بازرسی های صورت پذیرفنه در ایام تعطیلات نوروزی اعلام داشت: آمار کلی بازرسی هایی که توسط بازرسان سازمان صمت و اتاق اصناف انجام شد به میزان ۱۶/۵۹۴ بازرسی و تعداد ۲۸۸۴ پرونده تشکیل شد، همچنین به تعداد ۲/۶۱۲ گزارش مردمی داشته ایم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت