جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

اصناف رسانه؛

حال آرایشگران تهران خوب نیست

تهران رسانه | آرایشگران تهران کسب و کار خود را در شب عید و ایام نوروز از دست داده اند و تحمیل اجاره بهای مغازه ها و هزینه های صنفی شرایط سختی را برای آنان فراهم کرده است.

حال آرایشگران تهران خوب نیست

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران با اشاره به شرایط وخیم همه آرایشگران کشور بیان داشت: صنف آرایشگران مردانه نیز به مانند سایر صنوف می تواند با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و با استفاده از پک های بهداشتی، آرایشی و پیرایشی شخصی افراد، کار و فعالیت خود را آغاز نمایند.

عباس گلشن ندامانی رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در ادامه افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی در این نوع شیوع بسیار واجب و ضروری است بخصوص برای آرایشگران ، اما اینکه واحدهای صنفی آرایشگران حتی با رعایت تمامی قوانین و دستورالعمل ها نمی توانند فعالیت کنند برای اتحادیه کاملا امری نامشخص و غیر منصفانه است.

وی ادامه داد: تمامی صنوف در حال فعالیت هستند؛ ضمن اینکه داخل تاکسی ها افراد به فاصله کمی از یکدیگر در حال تردد در شهر و مسیرها هستند، پس جای بسی تعجب است که چرا آرایشگران نمی توانند فعال باشند.

گلشن ندامانی اضافه کرد: آرایشگاه ها می توانند به فاصله هر یک ساعت به هر مشتری در زمان حضور در آرایشگاه ها ، اقدام به فاصله گذاری هوشمند نمایند، از مسئولان استدعا دارم به شرایط بد اقتصادی حاضر که آرایشگران با آن مواجه هستند توجه کنند، این عزیزان تمام امید کسب خود را در شب عید و ایام نوروز از دست دادند، تحمیل اجاره بهای مغازه ها، حامل های انرژی(آب و برق و گاز) و تامین هزینه های عائله مندی ، منجر به شرایط سخت برای این افراد شده است.

وی تاکید کرد: از مسئولان عاجزانه درخواست دارم تمهیداتی برای آغاز به کار صنف آرایشگران بیاندیشند تا کم خطر تر از این بحران بگذریم، بیکاری، بی پولی و فشار اقتصادی ، سونامی کرونای روان را به همراه خواهد داشت.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت