نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

پنج شنبه 1403/02/27

حشمتی مهذب خبر داد؛

توجه به واحدهای تولیدی در دادگستری استان تهران

تهران رسانه | در شرایط حساس کنونی مطابق تکالیف صریح قانونی باید از تعطیلی واحدهای تولیدی در استان تهران جلوگیری بعمل آید.

توجه به واحدهای تولیدی در دادگستری استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ محمد جواد حشمتی مهذب در نشست کمیته حمایت و رفع موانع تولید دادگستری استان تهران بیان داشت: در شرایط حساس کنونی توقف فعالیت واحد های تولیدی و صنعتی، ضرر و زیان حتمی به اقتصاد کشور محسوب و مطابق تکالیف صریح قانونی باید از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری بعمل آید.

رییس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: قطعا ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و علیرغم بحران ناشی از انتشار ویروس کرونا، تلفات و لطمه های جبران ناپذیری که بر مردم عزیز کشورمان و بدنه اقتصاد وارد می شود، متاسفانه همچنان تحت شدیدترین تحریم ها قرار داریم که به هیچیک از موازین و مقررات بین المللی، انسانی و اخلاقی مطابقت ندارد.

وی متذکر شد: دستگاه ها و نهاد های دولتی باید با سازکارهایی که در اختیار دارند، موضوع حمایت جدی از تولید و تسهیل روند امور را برای تولیدکنندگان، صنعتگران و همچنین بخش اقتصاد فراهم نمایند تا این دوران بحران و جنگ را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

حشمتی مهذب تاکید نمود: هدف ما در سال جهش تولید این است که در بخش حمایت و رفع موانع تولید پیگیری های جدی و اقدامات موثری انجام داده تا بتوانیم شعار محوری (جهش تولید) را بطور کامل انشاالله محقق نماییم.

این مقام قضایی خاطر نشان ساخت: دستگاه قضایی و دادگستری استان تهران از ظرفیت و اختیارات قانونی خود برای رفع مشکلات واحد های تولیدی حداکثر استفاده را خواهد کرد تا نگذارد هیچ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل شود و آنهایی را که در شرایط سخت فعلی متوقف شده اند نیز پیگیری تا به چرخه تولید بازگردند.

رییس کل دادگستری استان تهران اذعان داشت: با برخورداری از ظرفیت های قانونی و اجرای آن و همچنین ورود قوه قضائیه به مسالة رفع موانع واحد های تولیدی تا پایان سال و با استمرار فعالیت های اقتصادی امیدواریم شاهد شکوفایی و انقلاب تولیدی در کشور باشیم.

حشمتی مهذب در خاتمه افزود: متاسفانه در حال حاضر بدلیل سوء مدیریت و عدم حمایت قاطعانه توسط مسئولین تعداد زیادی از واحد های تولیدی تعطیل شده اند و بنابراین واحدهای قضایی و بخصوص دادستان ها در این زمینه نباید اجازه بدهند تا هیچ واحد فعال تولیدی تعطیل شود.

میثم زالی: دبیر کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران گفت: امروز نیاز جدی است از ظرفیت های قانونی توسط قوه قضائیه و بویژه دادگستری استان تهران برای حفظ تولید استفاده نماییم؛ چرا که صرفاً فساد درون برخی از مراجع دولتی باعث تعطیلی واحد های تولیدی و صنعتی می شود.

وی در ادامه گفت: طبق فرمایش رهبری امروز تولید کنندگان فرماندهان جنگ اقتصادی هستند.

دبیر کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت:اگر قوه قضائیه امروز در مساله تولید ورود پیدا نماید؛ بطور قطع در آخر سال جاری جهش تولید در کشور محقق خواهد شد.

میثم زالی: ما از همکاری ها و مساعدت های قانونی دادگستری کل استان تهران برای حمایت از تولید در کل کشور یاری می طلبیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت