رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

دوشنبه 1403/02/10

صحرایی خبر داد؛

پایگاه اطلاعات ساخت و سازهای غیرمجاز در استان تهران

تهران رسانه | پایگاه اطلاعات ساخت و سازهای غیرمجاز در استان تهران راه اندازی خواهد شد.

پایگاه اطلاعات ساخت و سازهای غیرمجاز در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران از راه اندازی پایگاه اطلاعات ساخت و سازهای غیرمجاز در استان تهران خبر داد.

محمدعلی صحرایی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد ساخت و سازهای غیرمجاز که با حضور محمد تقی زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران برگزار شد اظهار داشت: به منظور شناسایی ساخت و سازهای غیرمجاز سامانه داده و پایگاه اطلاعات ساخت و سازهای غیرمجاز توسط دفتر فنی استانداری تهران و معاونت عمرانی در حال آماده‌سازی است.

صحرایی گفت: در سطح استان تهران ساخت و سازهای غیر مجاز داریم که با توجه به کمبود نیروی انسانی امکانات شناسایی آنها دشوار است و اولین گام برای مقابله با چنین واحدهایی شناسایی دقیق آنها می‌باشد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران عنوان کرد: این سامانه با هدف جمع آوری اطلاعات مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز، اطلاعات شهرستان‌ها و بخش را به تفکیک در داخل حریم و خارج از حریم بر مبنای وظایف شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها احصا می‌کند.

صحرایی افزود: در شهرستان‌هایی همچون شهریار، پاکدشت و ملارد بیشترین ساخت و سازهای غیرمجاز را داریم که به تفکیک در این سامانه ارائه شده بر این اساس می‌توان مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز را ساماندهی کرد.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در کشور چنین سامانه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد خاطرنشان کرد: وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان‌ها بر اساس این سامانه به اطلاع فرمانداران می‌رسد و زمان مشخصی برای آنها تعیین شود تا به این موضوع رسیدگی کنند و متناسب با آن کمیسیون ماده ۹۹ و ماده ۱۰۰ برای اعمال قانون تشکیل می‌شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
مروری بر ۶ دوره فعالیت شورای شهری تهران

مروری بر ۶ دوره فعالیت شورای شهری تهران

تهران رسانه | شورای شهر تهران ۵دوره را پشت سر گذاشته و امروز(۹اردیبشهت) به مناسبت روز شوراها، فرصتی پیش آمد تا مروری بر شوراها از گذشته تا امروز و مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته آنها داشته باشیم.

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

تهران رسانه | در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۳۲ نفر در حوزه انتخابیه تهران و دو تن از نامزدها در ورامین با هم رقابت خواهند کرد.

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

تهران رسانه | در طرح‌ ساماندهی چرخی ها ۹۹ نفر از نیروهای اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و ۳۱ نفر از نیروهای یگان عملیات راهور تهران حضور دارند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت