نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

جمعه 1403/02/21

آقایی خبر داد؛

مهار آتش سوزی در عرصه های جنگلی کوهسار

تهران رسانه | آتش سوزی در عرصه های جنگلی و مرتعی کوهسار با حضور به موقع و تلاش نیروهای منابع طبیعی، عوامل آتش نشانی مهار شد.

مهار آتش سوزی در عرصه های جنگلی کوهسار

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تهران گفت: آتش سوزی که عصر دیروز در 2 هکتار از عرصه های جنگلی و مرتعی کوهسار به وقوع پیوست، با حضور به موقع و تلاش نیروهای منابع طبیعی، عوامل آتش نشانی و شهرداری منطقه 5 تهران اطفاء ومهار شد.

رضا آقایی درباره علت این آتش سوزی افزود: عامل انسانی دلیل اصلی وقوع این آتش سوزی بوده است که اگر واکنش سریع نیروهای منابع طبیعی نبود، وسعت بیشتری از این منطقه درگیر آتش می شد.

وی عرصه های منابع طبیعی را جزو سرمایه های ملی و متعلق به همه نسل ها دانست و خاطر نشان کرد: با گرم شدن هوا خطر آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی افزایش می یابد که دراین خصوص لازم است مردم و گردشگران هنگام مراجعه به بوستان های جنگلی و مناطق طبیعی نکات ایمنی را رعایت کنند.

این مسئول منابع طبیعی شهرستان تهران تاکید کرد: در اثر سهل انگاری و بی احتیاطی وسعت زیادی از طبیعت آسیب خواهد دید که قابل جبران نیز نخواهد بود.

آقایی یادآورشد: گردشگرانی که به عرصه های طبیعی مراجعه می کنند از روشن کردن آتش و رها کردن اجسام شیشه ای به جد خودداری کنند.

وی از عموم مردم درخواست کرد: ضمن مراقبت از عرصه های جنگلی ومرتعی، در صورت مشاهده هرگونه آتش سوزی در این عرصه ها فورا مراتب را از طریق شماره 1504 به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند. 




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت