جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

جمعه 1403/02/28

اصناف رسانه؛

اصناف تهران در انتظار معافیت هاى مالیاتى

تهران رسانه | در این شرایط بحرانی و حساس فراتر از اعطای تسهيلات به اصناف، بهترين ابزار حمايتى «معافيت هاى مالياتى» است.

اصناف تهران در انتظار معافیت هاى مالیاتى

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ارتباطات اتاق اصناف تهران و رئیس اتحادیه فروشندگان ماشین آلات کشاورزی، صنعتی، ساختمانی و لوازم یدکی مربوط با اشاره به مشکلات ناشى از شیوع ویروس کرونا و تاثیر مخرب آن بر فضاى کسب و کار تاکید کرد: در این شرایط بحرانی و حساس فراتر از اعطای تسهیلات به اصناف، بهترین ابزار حمایتى “معافیت هاى مالیاتى“ است.

علی توسطی رئیس کمیسیون فرهنگی، احتماعی و ارتباطات اتاق اصناف تهران گفت: عموم مردم جامعه به واسطه نگرانى از آینده و تداوم وضعیت کرونا از هزینه کردن خوددارى مى کنند و این موضوع تاثیر منفى زیادى بر محیط کسب و کار داشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان ماشین آلات کشاورزی، صنعتی، ساختمانی و لوازم یدکی مربوط با اشاره به وضعیت خاص اصناف در این شرایط بیان کرد: در حال حاضر اصناف براى بقا و استمرار فعالیت هاى خود از پس‎اندازهاى شان بهره برده اند، اما عمده مشکلات صنوف تولیدى و توزیعى پس از به پایان رسیدن ” پس اندازها” آغاز خواهد گردید.

توسطی افزود: مرکز پژوهش هاى مجلس محترم شوراى اسلامى در گزارشى ایران را از نظر “محیط کسب و کار “در دنیا ٩٩ از ١۴٠ و در منطقه ١٧ از بیست آورده است. (سه کشور بعدى یمن، پاکستان و تاجیکستان هستند)؛ ضمن اینکه
وزیر محترم کشور هم اعلام کرده است که پیشتر تلفات روزانه کرونا بین ٣٠ تا٣۴ نفر بوده و اکنون به ۶۵ تا ٧٠ نفر رسیده است و این بدان معناست که تاثیر منفى کرونا بر فعالیت هاى صنفى کماکان ادامه خواهد داشت.

با توجه به آغاز ایام جلسات تصمیم گیرى پیرامون تعیین مالیات اصناف در سال١٣٩٨ ، تقاضاى مدیران و مسئولین اتحادیه ها و جامعه اصناف، توجه بیشتر مسئولین مالیاتى به آمار موثق بانک مرکزى ومرکز پژوهش هاى مجلس محترم درباره رئیس اتحادیه فروشندگان ماشین آلات کشاورزی، صنعتی، ساختمانی و لوازم یدکی مربوط با بیان اینکهسکون محیط کسب وکار و رکود اقتصادى و همچنین گزارشات وزارت بهداشت از عدم قطعیت زمان به پایان رسیدن کرونا و پبامدهاى آن است تصریح کرد: در صورت تمایل دولت به افزایش نرخ هاى مالیاتى بدون تردید مشکلات روزافزونى براى فعالان حوزه کسب و کار در پیش خواهد بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، احتماعی و ارتباطات اتاق اصناف تهران در بخشی از صحبت های خود گفت: شروع بازگشایى ها و تزریق آرامش زود هنگام به بازار بسیار “شکننده ” است و باید با اخبار مثبت کرونا، کاملا محتاطانه برخورد کرد. براى مثال کره جنوبى با کنترل کامل کرونا و بعد از برداشتن محدودیت ها مجددا با افزایش شیوع کرونا مواجه گردیده است.
وی تاکید کرد: تا زمان کشف قطعى واکسن کرونا باید خود را با شرایط سخت فعلى تطبیق داده و چشم انتظار روزهاى بهتر باشیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت