چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

در سطح شهرستان های استان تهران؛

رتبه اول علوم تربیتی به فیروزکوه رسید

آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه، رتبه اول علوم تربیتی را از سوی عبدالرضا فولادوند راد، مدیر کل شهرستان های استان تهران کسب کرد.

رتبه اول علوم تربیتی به فیروزکوه رسید

به گزارش تهران رسانه ؛ فرماندار فیروزکوه، روز یکشنبه در پنجمین شورای آموزش و پروش شهرستان با تاکید بر اهمیت این جلسه، بیان داشت: شورای آموزش و پرورش یکی از مهم ترین جلسات فرهنگی است که با امروز و آینده شهرستان ارتباط مستقیم دارد.
مهدی یوسفی جمارانی ضمن گرامیداشت تقارن هفته دفاع مقدس و ایام محرم ادامه داد: حماسه هایی که در جبهه های ایران در طول دفاع مقدس اتفاق افتاد، الهام گرفته از فداکاری های عاشوراست؛ نشر مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس بالاخص در این دوره زمانی بسیار حائز اهمیت است.
همچنین افزود: کشور ما یکی از غنی ترین گنجینه های دنیای معاصر را در اختیار دارد؛ اگر برای آموزش نوجوانان در این عرصه قدم برداریم ارزش ها رشد و به نسل های بعدی انتقال پیدا می کند.
یوسفی جمارانی ابراز کرد: بضاعت مالی آموزش و پرورش محدود و رعایت قوانین تشکیل کلاس ها دشوار است؛ لذا در مناطق کوهستانی حضور و حمایت دهیاران و شورای روستا الزامیست و باید در صورت نیاز روستا به تعداد بیشتری معلم، حقوق آنها را در سال تحصیلی با مشارکت دهیاریها و شوراهای اسلامی روستاها تامین کرد.
رئیس شورای آموزش و پرورش فیروزکوه با اشاره به فروش مدارس بلااستفاده، گفت: اگر مدارس بلااستفاده در اجاره کارآفرینان درآید، علاوه بر نگهداری و کسب درآمد از محل اجاره، می توان آنها را حفظ کرد تا در صورت لزوم به کاربری آموزشی برگردند و با توجه به آینده نگری در تغییر شرایط روستاها، فروش آنها به صلاح نیست.
این مقام مسئول همچنین خاطرنشان کرد: آینده جامعه به شدت تحت مخاطرات بیماری چاقی است و باید برنامه های سلامت و بهداشت با جدیت در مدارس اجرا شود.
فیروزکوه دارای دو بخش مرکزی و ارجمند، در 120 کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت