جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

شنبه 1403/02/29

خانیکی خبر داد؛

شروع کلاس های ترم تابستان منطقه یک دانشگاه پیام نور

تهران رسانه | کلاس های ترم تابستان منطقه یک دانشگاه پیام نور از 31 تیرماه آغاز می شود.

شروع کلاس های ترم تابستان منطقه یک دانشگاه پیام نور

به گزارش تهران رسانه ؛ دکتر غلامرضا بخشی خانیکی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: کلاس های ترم تابستان منطقه یک دانشگاه پیام نور از 31 تیرماه آغاز و تا 24 مردادماه سال جاری ادامه دارد.

رئیس منطقه یک دانشگاه پیام نور با اشاره به تجربه موفق ترم قبل دانشگاه پیام نور در برگزاری ترم تمام الکترونیک بیان کرد: با توجه به شیوع کویید-19 و به جهت حفظ سلامت جامعه و کاهش تردد در سطح شهرها دانشگاه پیام نور تمامی کلاس‌های آموزشی و آزمون‌های پایان ترم نیمسال دوم 99-98 را به صورت تمام الکترونیک برگزار کرده است. با تکیه بر تجربه موفق نیمسال قبل و رضایت حداکثری دانشجویان، در ترم تابستان نیز کلیه کلاس‌ها و آزمون‌های پایان ترم به صورت غیرحضوری و الکترونیکی برگزار می‌شود.

دکتر بخشی خانیکی با اشاره به ارائه دروس به صورت منطقه‌ای در این ترم افزود: منطقه یک دانشگاه پیام نور شامل استان‌های تهران، قم، البرز و سمنان است و کلیه کلاس‌های آموزشی نیمسال تابستان این استان‌ها به صورت غیر حضوری و الکترونیکی در بستر سامانه آموزش الکترونیک استان تهران به نشانی http://lms.tpnu.ac.ir برگزار می‌شود. دانشجویان جهت آگاهی از نرمافزارهای مورد نیاز پیش از ورود به کلاس فایل راهنمای سامانه اموزش الکترونیک موجود در صفحه اول را مطالعه نمایند.

وی در پایان افزود افزود: دانشجویان مراکز چهارگانه تهران جنوب، شمال، غرب و شرق از فردا چهارشنبه مورخ 31 تیرماه می توانند با مراجعه به سامانه آموزش الکترونیکی فوق در کلاس‌های خود شرکت نمایند. اخبار تکمیلی متعاقبا از طریق پورتال دانشگاه پیام نور استان تهران استان به نشانی http://tehran.pnu.ac.ir و شبکه‌های مجازی اطلاع‌رسانی می‌شود.
گفتنی است تاریخ تشکیل کلاس‌های ترم تابستان دانشگاه پیام نور از 31 تیرماه الی 24 مرداد ماه و آزمونهای پایان ترم از 26 مردادماه آغاز و تا 4 شهریور ماه ادامه دارد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت