نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

چهارشنبه 1403/02/26

گردشگری رسانه؛

راه اندازی ایستگاههای ورزشی در محوطه باغ موزه دفاع مقدس

تهران رسانه | راه اندازی و اجرای حلقه دوچرخه سواری، پیاده روی و ایستگاه‌های ورزشی در محوطه باغ موزه دفاع مقدس در دستورکار قرار گرفت.

راه اندازی ایستگاههای ورزشی در محوطه باغ موزه دفاع مقدس

به گزارش تهران رسانه ؛ معاون فرهنگی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از راه اندازی و اجرای حلقه دوچرخه سواری، پیاده روی و ایستگاه‌های ورزشی در محوطه این موزه خبر داد.

معدنی پور در نشست مشترک با معاونین سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام آمادگی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در همکاری با این سازمان را عنوان کرد.

در این نشست معدنی پور ضمن اشاره به امکانات موجود در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تقدیر از اعلام آمادگی سازمان ورزش شهرداری تهران جهت همکاری و مشارکت حداکثری در برنامه‌های پیش رو از برنامه ریزی و اجرای برنامه‌هایی مشترک با این سازمان خبر داد.

همچنین برگزاری مسابقات استعدادیابی و جهت یابی آقایان و بانوان با همکاری انجمن آمادگی جسمانی، برگزاری مسابقات رقابتی خانواده محور مانند تیراندازی و دو میدانی، طرح دوشنبه‌های ورزشی در موزه، راه اندازی باشگاه مجازی آنلاین تحت عنوان ورزش در موزه جهت بهره برداری شهروندان و مخاطبین از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

معاون فرهنگی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در آینده ای نزدیک زمینه بازدید همکاران، پرسنل، مربیان و شهروندان فعال در عرصه ورزش با رعایت پروتکل های ابلاغی ستاد ملی کرونا و فاصله گذاری اجتماعی از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فراهم خواهد شد.

در پایان جلسه مقررشد همکاری‌های دو مجموعه در قالب انعقاد تفاهم نامه بین سازمان ورزش شهرداری تهران و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اجرایی گردد.

نشست مشترک نمایندگان سازمان ورزش شهرداری تهران با معاونت فرهنگی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به میزبانی این موزه روز دوشنبه برگزار شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت