چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

بابایی خبر داد؛

تدوین شناسنامه فرهنگی و اجتماعی در کهریزک

تهران رسانه | به زودی شناسنامه فرهنگی و اجتماعی بخش کهریزک از توابع شهرستان ری تدوین می‌شود.

تدوین شناسنامه فرهنگی و اجتماعی در کهریزک

به گزارش تهران رسانه ؛ بخشدار کهریزک از توابع شهرستان ری گفت: با وجود پیشینه تاریخی و فرهنگی این منطقه، با فقر زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در این بخش روبرو هستیم.

امین بابایی روز جمعه در نشست مشورتی با فعالان فرهنگی شهرستان ری افزود: بدیهی است زمانی در ابعاد اقتصادی پیشرفت می‌کنیم که در زمینه‌های فرهنگی به درجه مطلوبی از رشد و تعالی برسیم.

این مسئول با بیان اینکه افزایش جمعیت در کهریزک نیاز به تقویت زیرساخت‌های اقتصادی و فرهنگی_ اجتماعی دارد، اظهار داشت: شناسنامه فرهنگی و اجتماعی بخش کهریزک تدوین می‌شود.

وی ادامه داد: امروز می‌توان گفت که صدها برابر بودجه و هزینه‌ای که از فرهنگ دریغ می‌شود، در آینده باید هزینه آسیب‌های اجتماعی و رفع مشکل از جامعه شود.

بابایی خاطرنشان کرد: از ابتدای فعالیتم در بخش کهریزک به جهت شناختی که از منطقه داشتم نشست با نخبگان فرهنگی شهرستان ری را در دستورکار قرار دادم و در نخستین جلسات نیز تیم آمایشی تشکیل شد تا با تدوین و تنظیم شناسنامه جامعی از بخش کهریزک، سند بالادستی برای توسعه منطقه تنظیم شود.

وی ادامه داد: افزایش جمعیت در کهریزک نیاز به تقویت زیرساخت‌های اقتصادی و فرهنگی_ اجتماعی دارد که بتوان تناسب مناسبی از استقرار جمعیت و خدمات‌دهی به آنان ارائه کرد.

بخشدار کهریزک یادآور شد: چشم‌انداز خوبی در بخش کهریزک دیده شده که امیدواریم با نگاه روشن مقام ارشد استان و شخص فرماندار ویژه شهرستان ری با اعتباراتی که برای آن پیش‌بینی می‌شود، نگاه حرفه‌ای‌تری به این مجموعه‌ها داشته باشیم.

بخش کهریزک با جمعیتی در حدود ۱۶۳ هزار نفر ایرانی و اتباع از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت