جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

شنبه 1403/02/29

ری رسانه؛

اهدای خون فرماندار جوان شهرستان ری

تهران رسانه | فرماندار ویژه شهرستان ری در روز ملی اهدای خون، ضمن دیدار با مدیرکل انتقال خون استان تهران به صف داوطلبان اهدای خون پیوست.

اهدای خون فرماندار جوان شهرستان ری

به گزارش تهران رسانه ؛ پنج شنبه نهم مرداد ۱۳۹۹ و به بهانه روز ملی اهدای خون، دکتر حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری با حضور در مرکز جامع اهدای خون شهرری و برای نجات جان بیماران، به صف داوطلبان اهدای خون پیوست.

فرماندار ویژه شهرستان ری بعد از اهدای خون در شهرری و برای دیدار و اعلام پیام تبریک روز ملی اهدای خون، به خیابان وصال شیرازی آمد و در دیداری ویژه با دکتر محمدرضا مهدی زاده مدیرکل انتقال خون استان تهران، پیرامون تقویت مرکز جامع اهدای خون شهرری به گفتگو پرداخت.

دکتر حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر حیات بخش بودن این کار انسانی و ضرورت توجه بیشتر به مقوله اهدای خون گفت: ما آمادگی داریم از همه توان خود برای دعوت مردم مهربان و نوعدوست شهرستان ری به مشارکت بیشتر در انجام این کار خداپسندانه استفاده کنیم و البته حمایت های مختلفی را برای حل مشکلات مرکز جامع اهدای خون شهرری در دستور کار قرار خواهیم داد.

دکتر محمدرضا مهدی زاده مدیرکل انتقال خون استان تهران نیز در این دیدار، ضمن تشکر از حمایت مسئولیت پذیرانه فرماندار ویژه شهرستان ری از فرهنگ اهدای خون خاطرنشان کرد: در مسیر نجات جان بیماران و برای پیشبرد برنامه هایمان نیاز به حمایت مسئولین و دستگاههای مختلف داریم که امیدواریم این حضور موجب افزایش توفیقات ما در مرکز جامع اهدای خون شهرری شود.

بنابراین گزارش، مرکز جامع اهدای خون شهرری در ساختمان جدیدالاحداث واقع در شهرری، خیابان کریمی شیرازی روبروی سینما راگا، هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۷ عصر در خدمت علاقه مندان و داوطلبان اهدای خون است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت