جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

فعالیت در حوزه حجاب توسط ائمه جمعه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

یک شنبه 1403/02/16

تدین خبر داد؛

توزیع ماسک رایگان توسط دارالفنون در تهران

تهران رسانه | مرکز آموزش های هنری و سینمایی دارالفنون همزمان با بیستمین سالگرد آغاز فعالیت خود، تعداد ۲۰هزار عدد ماسک رایگان توزیع نمود.

توزیع ماسک رایگان توسط دارالفنون در تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مرکز آموزش های هنری و سینمایی دارالفنون در اقدامی جهادی همزمان با بیستمین سالگرد آغاز فعالیت خود در حوزه فرهنگی و هنری، در راستای مسئولیت اجتماعی و یاری رساندن در مقابله با ویروس کرونا، تعداد 20هزار عدد ماسک به هموطنان عزیز اهداء نمود.

محمدمهدی تدین موغاری، مدیر مرکز آموزش های هنری و سینمایی دارالفنون در این خصوص گفت؛ این حرکت را از جنوب تهران با یاری همکاران خود شروع کردیم، تعداد7هزار عدد ماسک را به مردم شهر تهران به مناسبت عید تا عید اهداء نمودیم و تعداد13هزار عدد ماسک بصورت اختصاصی و هدفمند به افراد سالمند، کودکان کار، عزیزان ناوگان تاکسی، پایگاه های بهداشت و حتی نانوایی های جنوب شهر و محله های محروم، اهداء شد.

بنابر این گزارش؛ این حرکت فرهنگی و جهادی موسسه دارالفنون ازسوی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران مورد تقدیر قرار گرفت.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران

دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران

تهران رسانه | دارندگان موتورسیکلت فاقد گواهینامه د رصورت داشتن مهارت کافی و احراز شرایط، می‌توانند با پرداخت مبلغی بسیار کمتر از آنچه باید در فرایند دریافت گواهینامه عادی پرداخت کنند، یک‌روزه صاحب گواهینامه شوند.

دزدی عجیب در ایستگاه های متروی تهران

دزدی عجیب در ایستگاه های متروی تهران

تهران رسانه | پس از دستگیری، سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو تهران اعتراف کردند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت