چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

در استان تهران؛

فعالیت ۵ مرکز اهدای خون در تاسوعا و عاشورا

مدیر کل انتقال خون استان تهران از فعالیت پنج مرکز جامع اهدای خون وصال، ستاری، تهرانپارس، شهرری و صدر در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

فعالیت ۵ مرکز اهدای خون در تاسوعا و عاشورا

به گزارش تهران رسانه ؛ دکتر سید مرتضی طباطبایی اعلام کرد: در مرکز جامع اهدای خون وصال طبق روال سال‌های گذشته، سه شنبه ۲۷ شهریور مصادف با شب تاسوعا تا ساعت ۲۲، روز تاسوعا از ۸ صبح تا ۱۲ شب و روز عاشورا از ۷ صبح تا ۱۰ شب داوطلبان اهدای خون پذیرش می‌شوند.

وی با اشاره به راه‌اندازی دو مرکز جامع در شرق و غرب تهران در ماه‌های گذشته، گفت: مراکز جامع اهدای خون ستاری و تهرانپارس روز تاسوعا از ۸ صبح الی ۱۲ شب و روز عاشورا از ۷ صبح تا ۸ شب فعال هستند.

طباطبایی با بیان اینکه دو مرکز جامع در شهرری و پل صدر در منطقه یک تهران به تازگی آماده بهره‌برداری شده‌اند، افزود: این دو مرکز در تاسوعا از ۳ عصر تا ۱۲ شب و در عاشورا از ۷ صبح تا ۸ شب دایر هستند.

مدیرکل انتقال خون استان تهران با یادآوری اینکه پلاسما ماده اولیه تهیه بسیاری از داروهای حیاتی است، خاطر نشان کرد: در سه مرکز وصال، تهرانپارس و ستاری علاوه بر اهدای خون، امکان اهدای پلاسما نیز وجود دارد و افراد می‌توانند بدون نوبت پلاسما اهدا کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی انتقال خون استان تهران، وی همچنین گفت: یک مرکز سیار اهدای خون در پیشوای ورامین نیز به نشانی خیابان امام خمینی، ابتدای بلوار شهید مهتدی، جنب هیات کاشی‌ها، تاسوعا از ساعت ۱۵ تا پایان مراسم و عاشورا از ساعت ۷ صبح تا ۳ عصر پذیرای عزاداران حسینی در این منطقه خواهد بود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت