نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

بهارستان رسانه؛

فرماندار بهارستان استعفا داد

تهران رسانه | مجتبی خانجانی فرماندار شهرستان بهارستان در پیامی از مردم نجیب و شریف بهارستان خداحافظی کرد.

فرماندار بهارستان استعفا داد

به گزارش تهران رسانه ؛ خانجانی فرماندار بهارستان با صدور پیامی از مردم محترم و شهید پرور شهرستان بهارستان خداحافظی کرد. متن پیام فرماندار به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز و شریف شهرستان بهارستان
بر خود می بالم و خداوند بزرگ را شاکرم که توفیق و افتخار خدمت به شما بزرگواران را در یکی از بهترین مقاطع عمرم ارزانی داشت .

کار و تلاش برای بهترین بندگان خدا در این شهرستان، سعادت و موهبتی بود که جز با نظر لطف و عنایت الهی حاصل نمی شد و امروز خوشحالم که بعد از ۱۵ ماه خدمتگزاری شما به عنوان فرماندار و نماینده عالی دولت در بهارستان ، هر آنچه در توان داشتم، برای توسعه و تعالی شهرستان صرف نمودم .

در این دوره توفیقاتی به دست آمد که جز با دعای خیر شما و همت و همراهی سایر مسئولان نیل به آنها ممکن و میسور نبود و قطعا کاستی هایی نیز وجود داشت که علیرغم تلاشهای بسیار ،مرتفع نشدند .

حال که بنا به مشیت الهی دوران خدمت این برادر کوچکتان در شهرستان بهارستان به سر آمده ،بر خود وظیفه می دانم از الطاف استاندار محترم تهران و معاونین ایشان، ائمه محترم جمعه و جماعات، روحانیت معظم،خانواده معزز شهدا و ایثارگران،اعضای محترم شورای تامین و دستگاه های امنیتی، انتظامی ، اطلاعاتی ، قضایی و نظامی، بخشداران ، شهرداران و دهیاران و اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا ،مسئولان و روسای ادارات ، نهادها و دستگاه های اجرایی ، همکاران عزیزم در مجموعه فرمانداری ، اصحاب رسانه و مطبوعات و فعالان شبکه های اجتماعی، احزاب و گروههای سیاسی و سازمانهای مردم نهاد،جوانان، معلمان، دانشجویان، هییتهای مذهبی، بانوان، صنعتگران و همه آحاد و قشرها و تمامی شما شهروندان عزیز و مهربان قدردانی کنم و از همگان بابت قصورها و کاستی ها طلب حلالیت، بخشش و دعای خیر دارم.

در پناه حضرت حق سلامت و سعادتمند باشید

مجتبی خانجانی




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت