چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

در منطقه ۷ صورت گرفت؛

بوستان ابریشم در منطقه ۷ تهران افتتاح شد

تهران رسانه | بوستان ابریشم واقع در خیابان بخشی فرد در محله کم برخوردار نظام آباد به بهره برداری رسید.

بوستان ابریشم در منطقه ۷ تهران افتتاح شد

به گزارش تهران رسانه ؛ بوستان واقع در خیابان بخشی فرد در محله کم برخوردار نظام آباد با حضور اعضا شورای اسلامی شهر تهران، معاون شهردار تهران، شهردار منطقه 7 و مدیرعامل سازمان نوسازی در راستای ارتقا سرانه فضای سبز و بهبود کیفیت زندگی در محلات دارای بافت فرسوده به بهره برداری رسید.

در حاشیه این مراسم سمیه حاجوی شهردار منطقه با اشاره به تملک این بوستان در محله کم برخوردار نظام آباد از محل عوارض کمیسیون ماده۷، گفت: به دنبال تاکیدات ویژه شهردار تهران مبنی بر افزایش سرانه فضای سبز در محلات کم برخوردار با تملك قطعه زميني به متراژ ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و آزادسازی متصرفين آن احداث بوستان در محله نظام آباد در دستور كار قرارگرفت.

وی با تاکید بر خریداری این زمین از محل جرائم قطع اشجار، خاطرنشان کرد: با تملك و تبديل پلاك های موجود به بوستان، فضاي نا امن و بي دفاع شهري این محل بعداز ٢٥ سال از بين رفت و به محيطي امن جهت بهره مندي شهروندان تبديل شد.

به گفته شهردار منطقه ۷ مراحل ساخت بوستان بخشی فرد از دی ماه سال گذشته با حمایت معاونت محترم خدمات شهری و سازمان بوستانها و پارکها و با استفاده از ایده های نوین معماری از سوی سازمان نوسازي شهرداري تهران آغاز و در نهايت در مرداد سال٩٩ به بهره برداری رسيد.

حاجوی، با بیان این که اولویت مهم مدیریت شهری، تأمین کسری سرانه های خدماتی است، خاطر نشان کرد: محله نظام آباد دارای کمترین سرانه فضای سبز در منطقه است، از این حیث اولویت را بر شناسایی باغات و تملک آن گذاشتیم و با حمایت اعضای شورای شهر، کمیسیون ماده 7 و سایر مسئولان امروز شاهد بهره مندی شهروندان از محیطی با نشاط هستیم. لازم بذکر است در این پارک قرائت خانه جهت مطالعه نیز دیده شده است.

گفتنی است این مراسم با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، شهردار و جمعی از مدیران منطقه 7 برگزار شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت