چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

قرچک رسانه؛

احداث پردیس سینمایی در شهر قرچک

تهران رسانه | زمین پردیس سینمایی توسط شهرداری قرچک تأمین شده است و سازمان سینمایی متعهد شد تا دو ماه آینده عملیات اجرایی ساخت این پروژه را با هماهنگی شهرداری آغاز کند.

احداث پردیس سینمایی در شهر قرچک

به گزارش تهران رسانه ؛ نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزیر ارشاد با احداث سینما در قرچک خبر داد و گفت: سازمان سینمایی متعهد شد تا دو ماه آینده عملیات اجرایی پروژه را آغاز کند.

حسین نوش آبادی در خصوص دیدار با مسئولین وزارت دفاع و وزیر ارشاد در خصوص طرح توسعه کارخانه روغن کشی ورامین و ایجاد صنایع تبدیلی در شهرستان پیشوا و فروشگاه اتکا در قرچک و همچنین احداث پردیس سینمایی در قرچک اظهار داشت: خداوند را شاکر هستم که به واسطه اعتماد مردم توانستم خدمتگزار باشم و موارد و مشکلات ۳ شهرستان را با مسئولین در میان گذارده و برای آنها چاره اندیشی کنیم.

نوش آبادی در خصوص مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و کشاورزی تحت پوشش وزارت دفاع در شهرستان‌های ورامین و پیشوا گفت: موارد در این زمینه با حضور امیر سعید شعبانیان، معاون هماهنگی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مدیرعامل سازمان اتکا و سایر مقامات مسئول در وزارت دفاع مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح توسعه کمی و کیفی کارخانه روغن کشی ورامین و طرح توسعه واحدهای تولیدی و کشاورزی مجموعه دامپروری و کشاورزی جلیل آباد، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است افزود: مقرر شد سازمان اتکا، چگونگی ایجاد صنایع تبدیلی و بسته بندی، در مجاورت واحدهای کشاورزی را در دستور کار خود قرار دهد، تا محصولات دامی و کشاورزی، به صورت فرآوری شده و ارزش افزوده بالاتر، در بازار عرضه شود.

وی عنوان داشت: پایانه صادراتی محصولات کشاورزی، به ویژه گل‌های تزئینی و صیفی جات، توسعه فروشگاه‌های اتکا در شهرستان قرچک و شهر جلیل آباد، از جمله موضوعاتی بود که در جلسه امروز وزارت دفاع مطرح و نسبت به اجرای آنها، تصمیم گیری شد.

نوش آبادی با بیان اینکه نزدیک به یکهزار هکتار از اراضی حاصلخیز شهرستان پیشوا و بخش جلیل آباد، در حوزه فعالیت‌های کشاورزی و دامپروری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح قرار دارد بیان داشت: این اراضی بخش مهمی از نیازهای غذایی نیروهای مسلح و فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا را تأمین می‌کند.

نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی همچنین از موافقت وزیر ارشاد با احداث پردیس سینمایی در شهر قرچک نیز خبر داد و اظهار داشت: با توجه به فقدان سالن سینما در شهرستان قرچک، احداث پردیس سینمایی یک ضرورت است و در این زمینه طی نشست صورت گرفته ضمن تأمین اعتبار اولیه، خواستار تسریع در احداث و بهره مندی از پردیس سینمایی قرچک شده‌ایم.

وی گفت: زمین پردیس سینمایی توسط شهرداری قرچک تأمین شده است و سازمان سینمایی متعهد شد تا دو ماه آینده عملیات اجرایی ساخت این پروژه را با هماهنگی شهرداری آغاز کند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت