نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

شنبه 1403/02/22

ورزش رسانه؛

احداث سالن اسکواش در جنوب شرق تهران

تهران رسانه | کلنگ احداث سالن اسکواش جنوب شرق تهران به مساحت ۲۰۰متر مربع برای نخستین بار در مجموعه بعثت به زمین خورد.

احداث سالن اسکواش در جنوب شرق تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ رییس هیات اسکواش جنوب شرق تهران گفت: کلنگ احداث سالن اسکواش جنوب شرق تهران به مساحت ۲۰۰متر مربع برای نخستین بار در مجموعه بعثت امروز به زمین خورد.

حسین شیرازی مقدم افزود: این طرح در راستای توسعه سرانه ورزشی، ایجاد پایگاه قهرمانی و استعدادیابی در جنوب شرق تهران اجرا شده که توسط خیر ورزشی تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه برای تکمیل این طرح ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار اولیه تخصیص یافته است گفت که تکمیل این طرح تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

به گفته رییس هیات اسکواش جنوب شرق، در این طرح عمرانی و ورزشی قرار است تا ۲ کورت سالنی، فضای اداری، سرویس بهداشتی و رختکن ایجاد شود.

شیرازی مقدم همچنین از رایزنی شهرداری منطقه ۱۴ پایتخت برای تخصیص زمین ورزشی به هیات اسکواش جنوب شرق خبر داد و گفت : در نشستی که با شهرداری این منطقه انجام شد در نظر است تا ۵۰۰ متر زمین برای ایجاد مجموعه اسکواش در نقطه تعلق گیرد.

رییس هیات اسکواش جنوب شرق تهران با بیان اینکه کرونا بسیاری از فعالیت این ورزش را در بخش راکد بال، پدل و دوره های مختلف آموزشی را تعطیل کرده است افزود: در حال حاضر بیشتر فعالیت این هیات مربوط به برگزاری دوره های مربی گری، ضد عفونی کردن اماکن ورزشی، توزیع مواد ضدعفونی کننده میان ورزشکاران، دوره های مجازی روانشاسی ورزشی و توزیع ۵هزار بسته غذایی و ماسک بهداشتی میان نیازمندان بوده است.

به گفته وی امیدواریم با ریشه کن شدن بیماری کرونا فعالیت این ورزش در این منطقه مجدد احیا شود.

اسکواش در جنوب شرق مناطق ۱۲، ۱۳، ۱۴ و ۱۵ پایتخت را تحت پوشش خود دارد.

اسکواش جزئی از ورزش های راکتی به حساب می آید که به صورت تک‌نفره (۲ بازیکن) و دونفره (۴ بازیکن) در زمینی کاملا احاطه‌ شده با دیوارهای معمولا شیشه‌ای بازی می‌شود.

یکی از دشواری‌های اسکواش این است که برخلاف دیگر ورزش‌های راکتی، توپ در اغلب اوقات از پشت سر بازیکن می‌آید، هدف اصلی این بازی، ضربه‌ به توپ است تا حریف نتواند براحتی ضربه بعدی را به دیوار بزند یا به دشواری واکنش نشان دهد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت