چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

نسیم شهر رسانه؛

ساخت و ساز و دیوارکشی های غیر مجاز در نسیم شهر

تهران رسانه | در پی نظارت های میدانی و گزارشات مردمی، شاهد تخلفات گسترده در ساخت و ساز و دیوارکشی های غیر مجاز در نقاط مختلف نسیم شهر هستیم.

ساخت و ساز و دیوارکشی های غیر مجاز در نسیم شهر

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس شورای نسیم شهر گفت: شهردار نسیم شهر به بهانه درآمد و تامین بودجه روال نادرستی مبنی بر ارائه فیش جهت احداث طبقات غیرمجاز و در معابر فرعی که به هیچ وجه ظرفیت تراکم سازی را ندارد اقدام می کند‌.
حسن زارعی اظهار داشت: با توجه به مطالبات مردم و حقوق شهروندان به مجموعه مدیریت شهری تذکر می دهیم که ضمن دست برداشتن از این روال غلط نسبت به رعایت قانون و مقررات وفق طرح تفصیلی و با توجه به ظرفیت شهر اقدام کنند.

وی بیان کرد: در پی نظارت های میدانی و گزارشات مردمی شاهد تخلفات گسترده در ساخت و ساز و دیوارکشی های غیر مجاز در نقاط مختلف نسیم شهر هستیم که در صورتی که شهردار توانایی کنترل و نظارت نداشته باشد حتما از طرق قانونی که وظایف ذاتی شورا بر ما تکلیف کرده برخورد خواهیم کرد.

رئیس شورای نسیم شهر افزود: شهر فروشی به بهانه کسب درآمد آن هم با ارائه فیش که مشخص نیست بعدها چه می شود جایز نیست.

زارعی به اصراف و هزینه‌کردهای نامتعارف در امور جاری شهرداری انتقاد کرد و گفت: پرداخت حقوق و اضافه کاری به کارکنانی که حضور فیزیکی در محل کار خود نداشته اند چه معنی می دهد. بیت المال را باید به درصدی هزینه کرد.

وی تصریح کرد: عوارض ساختمان های غیرمجاز در سال های آتی بیشتر بر شهروندان ملموس خواهد شد چرا که سرانه های نسیم شهر محدود و گنجایش جمعیت پذیری بیشتر را ندارد.

رئیس شورای نسیم شهر با بیان اینکه حذف پارکینگ در این شهر از خطاهای نابخشودنی است بیان داشت: چگونه در شهرداری با بی‌برنامگی و عدم توجه به طرح های پیش بینی شده همانند طرح تفصیلی این اجازه را بر خود می دهند که در کاربری‌های غیر مسکونی و در سرانه های خدماتی، فضای سبز، ورزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و غیره مجوز احداث ساختمان های مسکونی آن هم با تراکم و سطح اشغال غیر مجاز را می‌دهند.
زارعی همچنین تاکید کرد: کسانی که تا به امروز در حذف سرانه ها به صورت غیر قانونی و ناعادلانه دخیل بوده و هستند در هر مقامی باید پاسخگوی مردم و مسئولان نظارتی باشند و نمی شود که خطا کنی و فراموش شود.

وی در پایان با بیان اینکه در راستای حمایت از شهردار بومی درصدد کادر سازی برای استفاده از نیروی های بومی در مجموعه شهرداری بودیم ، خاطرنشان کرد: شهردار نسیم شهر متاسفانه با سیاست های شورای شهر پیش نمی رود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت