رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

یک شنبه 1403/02/09

برای سال ۱۴۰۰؛

رشد ۵۱ درصدی اعتبارات هزینه‌ای در استان تهران

تهران رسانه | اعتبارات هزینه‌ای استان تهران برای سال ۱۴۰۰ با رشد ۵۱ درصدی همراه خواهد بود که رشد مطلوب و معقولی می‌باشد.

رشد ۵۱ درصدی اعتبارات هزینه‌ای در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ استاندار تهران از رشد ۵۱ درصدی اعتبارات هزینه‌ای استان تهران برای سال ۱۴۰۰ خبر داد.

انوشیروان محسنی بندپی عصر سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران که با حضور حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران، مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران و سایر مسئولان برگزار شد با اشاره به ضرورت افزایش انگیزه کارمندان اظهار داشت: نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه هر سازمان است که باید شرایط لازم برای افزایش انگیزه کارکنان فراهم شود.

وی ادامه داد: به منظور رعایت عدالت در دستگاه‌های مختلف، سرانه تخصیص یافته به هر یک از دستگاه‌های اجرایی به ازای پرسنل برآورد شود تا مبنای عملکرد و اقدامات قرار گیرد.

استاندار تهران با اشاره به رشد اعتبارات هزینه‌ای استان تصریح کرد: اعتبارات هزینه‌ای استان تهران برای سال ۱۴۰۰ با رشد ۵۱ درصدی همراه خواهد بود که رشد مطلوب و معقولی می‌باشد.

محسنی بندپی سپس با اشاره به لزوم افزایش سرانه‌های بهداشتی و درمانی استان تهران تاکید کرد: با توجه به کمبود سرانه‌های بهداشتی و درمانی استان تهران در زمینه‌های مختلف تخت‌های بیمارستانی، خانه‌های بهداشت، مراکز بهداشت روستایی و غیره تمام تلاش ما معطوف این است تا با استفاده از ظرفیت خیّرین، وزارت بهداشت و کمک‌های استانداری این کمبودها جبران شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

تهران رسانه | در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۳۲ نفر در حوزه انتخابیه تهران و دو تن از نامزدها در ورامین با هم رقابت خواهند کرد.

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

تهران رسانه | در طرح‌ ساماندهی چرخی ها ۹۹ نفر از نیروهای اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و ۳۱ نفر از نیروهای یگان عملیات راهور تهران حضور دارند.

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

تهران رسانه | مالکان تاکسی‌ های فرسوده فعال می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌ های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی در تهران نام نویسی کنند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت