جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

جمعه 1403/02/28

سپاه رسانه؛

همکاری سپاه و پلیس در برقرای امنیت کرونایی

تهران رسانه | سپاه تهران در برقراری امنیت کرونایی با پلیس پایتخت همکاری می‌کند.

همکاری سپاه و پلیس در برقرای امنیت کرونایی

به گزارش تهران رسانه ؛ فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به آغاز محدودیت‌های جدید از اول آذرماه، گفت: امنیت شهر را در این دوره با همکاری دو سویه با پلیس تامین و بر اجرای مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا نظارت می‌کنیم.

سردار محمدرضا یزدی در نشست خبری هفته بسیج توضیح داد: در خصوص تردد و کنترل‌های ۲ هفته پیش‌رو نیز طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا و شیوه‌نامه‌های مدنظر عمل خواهیم کرد.

وی در تشریح اقدامات سپاه در مقابله با کرونا و حمایت از مردم آسیب‌دیده از این بیماری نیز اعلام کرد که طی هفته بسیج یک میلیون بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند و محروم پایتخت توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: این کمک ها در قالب چهار دسته شامل افرادی که به واسطه کرونا شغل‌شان از دست رفته، کمک به خانواده‌هایی که سرپرستشان را از دست داده‌اند، افرادی که با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند و نیز نیازمندان اختصاص یافته است.

به گفته «یزدی» از ابتدای سال جاری تاکنون سه میلیون نفر از اقشار آسیب‌پذیر از خدمات و بسته‌های معیشتی سپاه در تهران بهره‌مند شده‌اند.

فرمانده سپاه تهران به برنامه‌هایی در حوزه اقتصاد مقاومتی در دست اجرای این نهاد اشاره کرد و گفت که این خدمات شامل برپایی ۱۱۰ میز اقشار بسیج در مساجد محور است که طی آن خدمات مشاوره‌ای و درمانی و همچنین مشاوره‌های حقوقی ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: در هفته بسیج همچنین جشنواره مالک اشتر برای قدردانی از رده‌های برتر مقاومت بسیج و نیز پویش سلیمانی‌ها توسط پایگاه‌های بسیج اجرا می‌شود.

اقدامات سپاه تهران در جهت مقابله با احتکار

فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به اقدامات اطلاعاتی سپاه تهران تصریح کرد: کشف هشت هزار لاستیک احتکار شده، ۲۰۲ دستگاه تویوتا هایلوکس، یکهزار و ۶۰۰ عدد عینک محافظ چشمی، حدود ۲ میلیون ماسک، اقلام قابل توجهی الکل بهداشتی، کشف ۸۶ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده از جمله اقدامات امنیتی و اطلاعاتی سپاه تهران در ایام شیوع بیماری کرونا بوده است.

سردار یزدی همچنین در حوزه سازندگی و محرومیت‌زدایی نیز توزیع ۴۰ میلیون ماسک توسط پایگاه‌های بسیج، توزیع ۱۰۰ بسته نوشت‌افزار و تحت پوشش حمایتی قرار دادن یکهزار خانه در طرح مرمتی را از دیگر فعالیتهای ۶ هزار پایگاه فعال بسیج محلات تهران برشمرد.

توزیع یکهزار و ۷۰۰ جهیزیه میان نوعروسان تهرانی

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ ادامه داد: سپاه در شرایط کرونا تأمین جهیزیه را تعطیل نکرده بلکه یکهزار و ۷۰۰ بسته جهیزیه شامل ۱۵ قلم کالای اساسی تحویل نوعروسان تهرانی شد.
سردار یزدی گفت: تا پایان سال یکهزار سری دیگر جهیزیه نیز توزیع خواهد شد.

فعالیت ۲ مرکز نگهداری زنان متجاهر در تهران

فرمانده سپاه تهران بزرگ درباره فعالیت‌های اجتماعی سپاه تهران اظهار داشت: در مرکز شهید «زیادیان» یکهزار و ۵۰۰ معتاد مرد را در غرب تهران درمان کردیم و طی ۲ هفته گذشته مرکزی برای درمان زنان معتاد متجاهر از سوی سپاه در شرق پایتخت افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این مرکز آمادگی پذیرش ۱۵۰ نفر زن متجاهر و معتاد را دارد، خاطر نشان کرد: مرکز دیگری را هم در غرب تهران در دست آماده‌سازی داریم که با افتتاح آن هیچ زن معتاد متجاهری در تهران بی‌سرپناه نخواهد بود.

فعالیت مراکز امربه‌معروف برای مقابله با گران‌فروشی و استفاده از ماسک

سردار یزدی همچنین با اعلام اینکه پنج مرکز امر به معروف و نهی از منکر در تمام سطوح و موضوعات راه‌اندازی خواهد شد، خاطر نشان کرد که هدف آن فقط حجاب نخواهد بود بلکه ما ۲۵۰ گروه تذکر لسانی برای استفاده از ماسک و مقابله با گران‌فروشی ایجاد کردیم.

گفتنی است که طرح جدید مقابله با کرونا از اول آذرماه به مدت ۲ هفته در راستای کاهش تردد عمومی جهت کاهش شیوع ویروس کویید ۱۹ در پایتخت اجرا می‌شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت