چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

امام جمعه فیروزکوه؛

کمک به دولت، کمک به نظام است

امام جمعه فیروزکوه گفت: امروزه در شرایطی هستیم که حمایت از دولت الزامیست؛ کمک به دولت، کمک به نظام است.

کمک به دولت، کمک به نظام است

به گزارش تهران رسانه ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی امیری ارجمند در خطبه های نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته که در مسجد جامع فیروزکوه برگزار شد، افزود: امروز جنگ آرمان ها، ارزش ها و عقاید است، می خواهند ما را بی هویت و بی حسین کنند؛ باید با ابزار قوی و تکنولوژی وسیع تری مقابل چالش های امروز حرکت کنیم.
وی اظهارداشت: همواره باید معنویات به دست آمده از حضور در مراسم های عزاداری اباعبدالله حسین(ع) را حفظ کرد؛ قیام امام حسین (ع) تنها قیام دینی نبود، بلکه ایشان بنای تشکیل حکومت اسلامی را داشتند.
امام جمعه فیروزکوه ادامه داد: اگر دشمنان امروزه در برابر ایران ، توطئه و مقابله می کنند، به دلیل جنبه های سیاسی و تشکیل حکومت اسلامی است؛ مردم کشور ما پیش از انقلاب هم دین داری می کردند اما امروز آمریکا علیه ایران ایستاده است چرا که نهضت ما نشأت گرفته از قیام امام حسین (ع) است و کنار جنبه دینی، جنبه سیاسی هم دارد.
نماینده ولی فقیه در شهرستان فیروزکوه با اشاره به هفته دفاع مقدس بیان داشت: استقلال و آزادی شعار راهبردی است و برده هیچ حکومتی نیستیم و این امر قابل دگرگونی نیست؛ قدرت امروز کشورمان در منطقه به برکت خون شهدا به دست آمده است و به دلیل همین قدرت، دشمن جنگ اقتصادی، روانی و رسانه ای را علیه ما به راه انداخته است.
وی اظهار داشت: دشمنان در جنگ اقتصادی نتوانستند مردم را ناامید کنند و به جنگ رسانه ای روی آوردند، که گذر از این برهه حساس نیازمند آگاهی و بصیرت مردم است.
این مقام مسئول با بیان اینکه برخی در داخل کشور حرف دشمنان را تکرار می کنند ابراز کرد: امروزه در شرایطی هستیم که حمایت از دولت الزامیست؛ کمک به دولت، کمک به نظام است.
وی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها تاکید کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه ها، منشأ اطلاع رسانی هستند؛ دشمن قصد دارد از هر طریقی مردم را نا امید کند تا به دوران جاهلیت طاغوتی بازگردند؛ خیرین باید دانش آموزان و دانشجویانی که نتوانستند ابزار تحصیل خود را فراهم کنند، دریابند.
شهرستان فیروزکوه دارای دو بخش مرکزی و ارجمند، در 120 کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت