چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

ادعا یا واقعیت؛

طلایی به اظهارات حناچی واکنش نشان داد

تهران رسانه | مرتضی طلایی به اظهارات پیروز حناچی مبنی بر واگذاری املاک شهرداری به وی واکنش نشان داد.

طلایی به اظهارات حناچی واکنش نشان داد

به گزارش تهران رسانه ؛ عضو سابق شورای شهر در واکنش به اظهارات شهردار تهران گفت: خوب است تا شرافت و صداقت خود را ثابت کرده و اسناد مورد اشاره من را منتشر کنید.

مرتضی طلایی، نایب رئیس سابق شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات اخیر شهردار تهران، اظهار کرد: جناب آقای حناچی، شهردار محترم تهران در مصاحبه امروز خود مطالبی را بیان کردند که ضروری است نکاتی را به ایشان یادآور شوم. ایشان به‌صراحت بیان کردند که ملکی یا املاکی را از من باز پس گرفته‌اند. این ادعای دروغ، متضمن مقدماتی است، یعنی ملکی متعلق به شهرداری در اختیار بوده و من از پس دادن آن خودداری کرده‌ام، سپس مجموعه تحت امر ایشان می‌بایست اقدام به صدور اخطار می‌کرد و نهایتاً در طی روندی، ملک مزبور باز پس گرفته می‌شد. حال از شهردار راستگو و توانمند تهران می‌خواهم که ضمن انتشار این مکاتبات و صورت جلسات، زمینه سیه‌رو شدن شخص یا اشخاصی که ملک شهرداری را باز پس نمی‌دادند فراهم کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: آقای شهردار در مصاحبه خود اشاره کردند که املاکی از شهرداری به نام افرادی واگذار شده و سند به ثبت رسیده و ایشان نمی‌توانند در مورد آن کاری کنند. از طرفی من به‌عنوان یک شهروند به جای ایشان، از این ناتوانی احساس شرم می‌کنم، و دیگر بار از ایشان می‌خواهم، اگر یک سانتیمتر از اسناد مورد اشاره به نام من یا بستگان من ثبت شده، آن را منتشر کنند و همچنین شهامت داشته و هر موردی را که در آن اجحافی به بیت‌المال و املاک مردم شده افشا کنند تا من هم در کنار ایشان قرار بگیرم.

طلایی با بیان اینکه این جانب در دفعاتی از شخص آقای شهردار و تخصص‌شان در امور شهرداری دفاع کرده‌ام، گفت: اگر انتقادات من به وضع اسف‌بار اداره شهر به مذاق ایشان و اذناب‌شان خوش نیامده، به عنوان یک دوست، توصیه می‌کنم، با دلیل و سند به میدان آمده و پاسخگوی کارنامه پرافتخار خود در تغییر اسامی خیابان‌ها باشند. تا آن‌که با اتهام‌زنی بی‌سند، بیشتر خود را رسوا و شرمسار نمایند.

نایب‌رئیس سابق شورای شهر تهران در پایان خاطر نشان کرد: جناب حناچی! در ماه‌های قبل و در برابر انتقادات من، اذناب شما در فضای حقیقی و مجازی، همین اتهام‌های شما را به شیوه‌های مختلف تکرار کردند و در برابر مطالبه سند و مدرک، فرار را بر قرار ترجیح دادند، حال که شما خود به میدان آمدید، خوب است تا شرافت و صداقت خود را ثابت کرده و اسناد مورد اشاره من را منتشر کنید. امیدوارم در وجود شهردار محترم، میزان بیشتری از شجاعت و صداقت به نسبت ترول‌های مجازی وجود داشته باشد وگرنه اتهام زنی بی‌پشتوانه و سند، در حافظه جمعی مردم ایران، یادآور رفتارهای گروهک‌هایی است که نه از سوءقصد به جان ملت ابایی داشتند و نه از حمله به آبروی مردم، پرهیزی.

یک بار هم که شده، به جای سخن‌های بی‌پایه، با مدرک و سند صحبت کنید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت