فعالیت حدود ۱۳۸ محیط بان در استان تهران

اجلاسیه کنگره ۱۲ هزار شهید در استان تهران

چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

چهارشنبه 1403/03/09

کتاب رسانه؛

کتاب راهنمای ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری

تهران رسانه | در مراسمی از کتاب «راهنمای ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری» رونمایی شد.

کتاب راهنمای ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از رونمایی کتاب راهنمای ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری با حضور رئیس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی وزارت کشور خبر داد.

سید علی مفاخریان در این مراسم با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های پژوهشی در شهرداری اظهار کرد؛ همواره تلاش شده که تصمیمات و برنامه های شرکت مبتنی بر فعالیت های پژوهش محور باشد و این شامل
موضوعات مربوط به طراحی و بازافرینی فضاهای شهر تا انتقال صنایع مزاحم می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۴ عنوان پژوهشی در مجموعه شرکت ساماندهی برای مرکز مطالعات شهرداری تهران ارائه شده است، گفت: شرکت ساماندهی به عنوان شرکت برتر در حوزه پژوهش شهرداری تهران انتخاب شده است. فعالیت های مطالعاتی و پژوهش محور نشان از توجه ما نسبت به بهره‌گیری از خرد جمعی است.

مفاخریان در پایان تاکید کرد: پژوهش‌های شرکت ساماندهی در زمینه های مختلف به خصوص موضوعات اجرایی و عملیاتی و مواردی است که مستقیما به شهروندان مربوط است .

اسمعیل زیارتی نصرآبادی، رییس مركز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی هم در مراسم رونمایی از کتاب راهنمای ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری با اشاره به سرعت بالای تولید اطلاعات گفت: دنیای امروز همواره در حال تغییر است و این تغییر شامل
سبک زیست شهروندان، حمل و نقل شهری، نوع مصرف خدمات شهری و مشاغل می شود بنابراین مدیریت شهرها بدون توجه به این تغییرات غیر ممکن است.

وی با بیان این که پژوهشهای کارآمد می‌تواند به مدیریت متناسب شهر کمک کند، گفت: با بهره گیری از پژوهش ها و شناخت نیازهای به‌روز شهروندان می توان شهر را هوشمند، پاسخگو، مطلوب و کارآمد اداره کرد.

کتاب راهنمای ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری، در ۵ فصل با عناوین اهمیت و مبانی ساماندهی مشاغل و اصناف، روش های اجرایی برای ساماندهی مشاغل و اصناف، آموزش های مورد نیاز در ساماندهی اصناف و مشاغل، کاربرد قوانین برای ساماندهی مشاغل و اصناف و معیارهای مکان یابی مجتمع های صنفی و خدماتی توسط فتاح رمضانعلی ، هاشم نوروزی فرد و احمد رضایی به رشته تحریر درآمده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
کافه سگ ها در اندرزگو پلمپ شد

کافه سگ ها در اندرزگو پلمپ شد

تهران رسانه | کافه معروف به «کافه سگ‌ها» در شمال تهران پلمپ شد.

ذخیره سازی آب اضطراری در تهران

ذخیره سازی آب اضطراری در تهران

تهران رسانه | ذخیره سازی آب اضطراری برای شرایط بحران در شهر تهران درحال مطالعه است.

خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

تهران رسانه | در زمان مناسب معبری به نام شهید ابراهیم رییسی در پایتخت نام گذاری خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت