چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

بومهن رسانه؛

توجه ویژه به دانش فنی در شهرداری بومهن

تهران رسانه | تکمیل مطالعات و افزایش دانش فنی با حضور مهندسین مشاور مورد تاکید شهردار و واحد عمران شهرداری بومهن قرار گرفت.

توجه ویژه به دانش فنی در شهرداری بومهن

به گزارش تهران رسانه ؛ معاون فنی عمرانی شهرداری بومهن از افزایش سرانه ورزشی این شهر خبر داد و گفت: مجتمع ورزشی «شهرآباد»در مرحله مناقصه است.

شهنام جوادیان در خصوص افزایش سرانه ورزشی در شهر بومهن اظهار داشت: مجتمع ورزشی شهرآباد در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار است که با انتخاب پیمانکار، فاز دوم استخر و سونای مجتمع ورزشی آبی با ثبت اعتباری که داریم تا سه ماهه اول ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد.

جوادیان با اشاره به مشکلات و معضلات اجرای پروژه‌ها طی سال‌های گذشته، اجرای بسیار ضعیف، نبود مطالعات و دانش فنی در زمینه پروژه‌های عمرانی دانست و گفت: در بدو ورود به حوزه عمران شهرداری بومهن متوجه، عدم مطالعات و اجرای بسیار ضعیف در حوزه عمران شدیم، بنابراین به همت شهردار وقت و واحد عمرانی، در بحث تکمیل مطالعات و افزایش دانش فنی با حضور مهندسین مشاور، مطالعات زیادی صورت گرفت.

وی با اشاره به اجرای ضعیف پروژه‌های عمرانی در گذشته گفت: به دلیل اینکه در خصوص ساخت ابنیه در گذشته تمامی نقشه‌ها به صورت فاز بندی انجام می‌شد و پیمانکار عمدتاً نقشه و طرح فاز دوم را نداشتند و با کسری مطالعات مواجه بودند طرح‌ها بدرستی انجام نمی‌شد.

معاون فنی عمرانی شهرداری بومهن افزود: اکنون با استفاده از توان مهندسین مشاور متعهد تمامی نقشه‌های پروژه‌ها در فازهای اول و دوم، طراحی و آماده شده است و خللی در عملکرد پیمان کار تا انتهای اتمام پروژه ایجاد نخواهد شد.

جوادیان عنوان داشت: ساماندهی و احداث دور بر گردان محور اصلی شهر بومهن در اولویت کاری حوزه عمران شهرداری بومهن قرار دارد، زیرا تا کنون اقدام خاصی صورت نگرفته و دوربرگردان کنونی موقتی است.

معاون فنی عمرانی شهرداری بومهن بیان کرد: در گذشته طرح ساماندهی دوربرگردان توسط مشاور ارائه و مصوب و مناقصه انجام و پیمانکار مشخص شده است که طی ۱۰ روز آینده کار ساماندهی ورودی بومهن نیز انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جهت ساماندهی دوربرگردان شهر بومهن عملیات مرمت جداول طی هفته گذشته شروع شده است.

جوادیان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور در حال حاضر، تخریب و بازسازی جداول در یک متر طول، بیش از یک میلیون تومان هزینه دارد که با الهام گرفتن از جدیدترین متد اجرایی در شهر تهران و دیگر شهرستان‌ها، جهت کاهش هزینه‌ها، طرح مرمت جداول به صورت اساسی شروع و پیمانکار نیز، ضمانت دو ساله به واحد عمران شهرداری داده که قطعاً کارایی و استحکام بنا در این صورت بیش از ۲ سال خواهد بود.

وی گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی مرمت جداول بلوار اصلی بومهن، از مقابل آتش نشانی شماره ۱ به سمت رودهن شروع و جداول قدیمی ساب زنی می‌شود و با مصالح و بتن الیافی مرمت می‌شد.

معاون فنی عمرانی شهرداری بومهن در خصوص تعویض چراغ‌ها ی بلوار اصلی شهر بومهن گفت: برای ساماندهی و زیباسازی رفیوژ وسط بلوار طی روزهای آینده، بیش از ۹۰ چراغ فرسوده جمع آوری و چراغ‌هایی طرح‌های جدید و متناسب با شهر بومهن جایگزین می‌شود.

جوادیان، نرده گذاری نواحی مختلف بلوار اصلی بومهن جهت جلوگیری از بروز احتمالی حوادث ناگوار را مهم خواند و گفت: مصمم به نصب نرده در مناطقی مانند پل‌های عابر پیاده هستیم که در حال حاضر مناقصه برگزار شده و بعد از انتخاب پیمانکار جهت ارتقای سطح ایمنی معبر اصلی نرده گذاری خواهد شد.

معاونت فنی عمرانی شهرداری بومهن ذکر کرد: قبل از پل سیاه رو، دیوار سنگی طی سنوات گذشته احداث گردیده و در حال حاضر چهار طرح و گزینه از لحاظ معماری و متناسب با متد جدید، توسط مهندسین مشاور پارس پرمون که در حوزه عمرانی شهرداری بومهن مستقر است به شورای بومهن جهت بررسی ارسال تا بعد از بررسی‌ها او انتخاب طرح ارسالی، عملیات اجرایی و مناقصات آن شروع گردد.

وی در خصوص پل سیاه رود گفت: پل سیاهرود نقطه عطف شهر بومهن است زیرا بومهن را به چهار قسمت تقسیم می‌کند و مهندسین مشاور طرح‌های مختلفی در خصوص بازسازی، ساماندهی و زیباسازی پل ارائه دادند بعد از بررسی‌های بیشتر و به محض انتخاب از طرف شورای شهر بومهن و ارائه مجوز این طرح اجرا خواهد شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت