نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

چهارشنبه 1403/02/26

نماینده مردم پاکدشت در مجلس مطرح کرد؛

آمریکا از شهادت‌طلبی ایرانی‌ها می‌هراسد

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در تلاش است با وجود مشکلات اقتصادی کشورش خود را قدرت مطلق جهان بنامد؛ اگر رئیس جمهور آمریکا سعی برادامه مذاکرات در سایه صلح جهانی دارد چرا از سازمان حقوق بشر خارج شد.

آمریکا از شهادت‌طلبی ایرانی‌ها می‌هراسد

به گزارش تهران رسانه ؛ محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در سالروز تشکیل این نهاد انقلابی در روز 12 مرداد ماه سال 59 به دستور بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، در جمع مسوولان ارشد شهرستان اظهار کرد: بروز برخی مشکلات در جامعه امروزه به عدالت برمی‌گردد؛ برای حفظ اسلام و نظام باید بی‌عدالتی را در کشور کم کنیم.

قمی افزود: امروز آمریکا از اعتقاد و ایمان و شهادت‌طلبی ایرانی‌ها می‌هراسد و این دلیل وارد نشدن آمریکا در یک جنگ سخت است؛ امروز با نبرد سخت‌تری دست‌وپنجه نرم می‌کنیم و آن جنگ سخت است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز مسوولان برای رفع مشکلات معیشتی مردم بیشتر تلاش کنند و همچون جوانان در هشت سال دفاع مقدس، ایثار کنند؛ اعتماد مردم زمانی به نظام بیشتر می‌شود که عدالت اجتماعی به درستی اجرایی شود یعنی من مسوول حداقل چون طبقه متوسط جامعه زندگی کنم.

قمی در ادامه به پیشنهاد از سرگیری مذاکرات برجام از سوی آمریکا اشاره کرد و افزود: زمانی که آمریکا از برجام خارج شد معلوم شد که تمایلی جهت به‌ثمر نشاندن برجام ندارد و مذاکرات ترفند جدیدی برای لطمه زدن به نظام است.

وی افزود: آمریکا در تلاش است با وجود مشکلات اقتصادی کشورش خود را قدرت مطلق جهان بنامد؛ اگر رئیس جمهور آمریکا سعی برادامه مذاکرات در سایه صلح جهانی دارد چرا از سازمان حقوق بشر خارج شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت