نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

کتاب رسانه؛

کتاب «سیری تاریخی در هنر و معماری مساجد ایران و جهان» منتشر شد

تهران رسانه | کتاب «سیری تاریخی در هنر و معماری مساجد ایران و جهان» به قلم دکتر محمد حسین ریاحی توسط انتشارات ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی مساجد کشور روانه بازار کتاب شد.

کتاب «سیری تاریخی در هنر و معماری مساجد ایران و جهان» منتشر شد

به گزارش تهران رسانه ؛ کتاب سیری تاریخی در هنر و معماری مساجد ایران و جهان به قلم دکتر محمد حسین ریاحی توسط انتشارات ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی مساجد کشور(فهما) در 1000 نسخه و به قیمت 50 هزارتومان روانه بازار کتاب شد.
در این کتاب که در پنج فصل و 284 صفحه تنظیم شده است، به مسائلی همچون معرفی قسمتهای مختلف مسجد، آرایه‌های معماری در مساجد، هنرهای تزئینی و وابسته به معماری در مساجد و ابنیه اسلامی، سبک‌های معماری در جهان اسلام، معرفی پیشینه تاریخی، معماری و هنری مساجد ایران و برخی مساجد جهان پرداخته شده است.
نگارنده در خلال تحلیل‌ها و بررسی‌های خود این باب، مساجد مهم ایران و جهان اسلام را به طور کامل در فصول مجزا معرفی کرده است.
دکتر محمد حسین ریاحی از جمله پژوهشگران مطرح در حوزه تاریخ و تمدن اسلامی است که قبلا از وی کتابهایی همچون فضائل امام علی (ع)، ره‌آورد ایام، فخر تشیع، فروغ ادب، ادیب ماندگار، پیشوایان معرفت، شهری بر هامون نهاده، ارباب معرفت، روضه رضوان، تاریخ‌نگاری محلی اسلامی - ایرانی در شبه قاره هند، آئینه فرهنگ: روابط فرهنگی اصفهان با شهرهای ایتالیا و ... منتشر شده بود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت