نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

فعالیت در حوزه حجاب توسط ائمه جمعه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

جمعه 1403/02/14

سعیدآباد رسانه؛

روستای سعیدآباد به شهر تبدیل شد

تهران رسانه | پس از موافقت با تبدیل روستای سعیدآباد به شهر از توابع شهرستان پردیس، صفحه رسمی اخبار شهر سعیدآباد در تهران رسانه راه اندازی شد.

روستای سعیدآباد به شهر تبدیل شد

به گزارش تهران رسانه ؛ فرماندار شهرستان پردیس گفت: روستای خسرو آباد با یک هزار نفر جمعیت و روستای سعیدآباد با ۱۰ هزار نفر جمعیت در بخش جاجرود در تقسیمات کشوری تبدیل به شهر شدند و بخش مرکزی در شهرستان ایجاد شد.

عبدالعظیم رضایی گفت: روستای خسرو آباد با جمعیت کمتر پیش ازسعید آباد تبدیل شد نارضایتی ساکنان سعید آباد را به همراه داشت که با مساعدت مسولان وزارت کشور، استانداری و هیات دولت، روستای سعید آباد با ابلاغ مصوبه هیات دولت به شهر تبدیل شد.

وی با اشاره به اهمیت انجام امور اداری و مقدماتی تاسیس شهر، اظهار داشت: در انتخابات پیش رو در شهرهای جدید خسرو آباد و سعید آباد انتخابات اعضای شورای اسلامی شهر برگزار خواهد شد و ضرورت دارد، انتخاب شهرداران مناسب برای ارائه خدمات شایسته به شهروندان در اولویت قرار گیرد.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: ایجاد بخش مرکزی برای شهرستان یکی از الزامات اولیه تقسیمات کشوری برای تشکیل شهرستان است که این مهم به دلایل مختلف به تعویق افتاده بود و در جلسه پیشین هیات دولت ایجاد بخش مرکزی شهرستان تصویب و ابلاغ شد.

رضایی ضمن تقدیر از توجه مسولان وزارت کشور، استانداری و هیات دولت ، اظهار داشت: تبدیل دو روستا به شهر و ایجاد بخش مرکزی طی چند ماه برای نخستین بار در کشور درشهرستان پردیس اجرایی شده است و در این راستا توجه مسولان کشوری برای انجام در زمان یاد شده قابل تقدیر است.

وی افزود: در حال حاضر جمعیت شهرستان پردیس در حدود ۳۰۰ هزار نفر است اما امکانات دریافتی بر اساس آمار گیری سال ۹۵ و برای ۱۵۰ هزار نفر در نظر گرفته شده است در آمارگیری جدید با توجه به تعداد جمعیت ساکن در سطح شهرستان درجه بندی ادارات و دستگاهها در سطوح مختلف ارتقا پیدا می کنند و امکانات مناسب با توجه به آمار جدید به شهرستان تخصیص داده خواهد شد.

شهرستان پردیس هم اکنون دارای چهار شهر پردیس، بومهن، خسروآباد و سعیدآباد است.

تهران رسانه تبدیل شدن روستا به شهر را به شهروندان شهر سعیدآباد تبریک می گوید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
با «ریحانه اخلاقی» بیشتر آشنا شویم

با «ریحانه اخلاقی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «ریحانه اخلاقی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «غلامحسین رضوانی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

تهران رسانه | پروژه باغ راه یک محور گردشگری در مناطق ۱۷و ۱۸ تهران است که در ادامه به رودخانه کن متصل می‌شود و برای تکمیل آن اعتبار ۲۰هزار میلیارد ریالی پیش‌بینی شده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت