چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

حاجوی خبر داد؛

بررسی پروژه های مصوب و پیشنهادی توسعه محله ای

تهران رسانه | جلسه بررسی پروژه های مصوب و پیشنهادی توسعه محله ای شهرداری منطقه هفت در ساختمان مرکزی این منطقه برگزار شد.

بررسی پروژه های مصوب و پیشنهادی توسعه محله ای

به گزارش تهران رسانه ؛ جلسه بررسی پروژه های مصوب و پیشنهادی توسعه محله ای شهرداری منطقه هفت با حضور شهردار، معاونین، مدیران منطقه، اعضای هیات رئیسه، دبیران شورایاری محلات و مدیران دفاتر توسعه محله ای در ساختمان مرکزی این منطقه برگزار شد.

در ابتدای این نشست سمیه حاجوی شهردار منطقه با بیان اینکه ‌اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس را در اولویت کارها قرار داده و معتقدیم با این پروژه ها که به درخواست شهروندان و شورایاران مصوب گردید، باعث توسعه و آبادانی در محلات خواهیم شد، گفت: پروژه های توسعه محله ای با مشارکت کلیه ذینفعان تعریف شده و عملیات اجرایی آن در دستور کار منطقه قرار دارد.

وی هدف از اجرای پروژه های توسعه محله ای را افزایش کیفیت زندگی شهروندان بویژه در محلات کم برخوردار و مرتفع ساختن چالش های اساسی محلات متناسب با نیاز شهروندان دانست و مقرر گردید با بکارگیری فرآیندهای مشارکت محور، شهروندان در کانون تصمیم سازی قرار گیرند.

در این نشست براي هر ناحیه جلسات جداگانه ای با حضور هيات رئيسه شورایاری، معاونين و مديران منطقه و دبيران شورایاری و دفاتر تسهیل گری محلات برگزار و پروژه های مصوب سال 1399 از جمله بهسازی محیطی و ساماندهی حاشیه بزرگراه امام علی(ع)، پياده روسازي و مسير دوچرخه معابر اصلی سطح منطقه، توسعه بوستان برزگران، ایمن سازی و آرامسازی فضای ورودی مدارس، ساماندهی و مرمت آسفالت محورهای پرتردد و اصلی نواحی، خرید گرمابه متروکه و تبدیل به پاتوق محله، راه اندازي مركز گُلماند در بوستان شهيد منفرد نياكي، اجرای المان ورودی باغ هورفر و تجهیز مبلمان شهری در بوستان شهید عراقی به تفکیک نواحی پنجگانه تشریح شد.

شایان ذکر است در این جلسات 58 پروژه توسعه محله ای به تفکیک نواحی در سال 1400 متناسب با برداشت های میدانی و نظر کلیه ذینفعان اعم از شورایاران و دفاتر تسهیل گری محلات، سامانه های نظارتی 1888 و 137 شهرداری تهران و معاونت های تخصصی و شهرداران نواحی نیز مورد بررسی قرار گرفت.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت