نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

قرچک رسانه؛

تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم در قرچک

تهران رسانه | بستر برگزاری انتخاباتی سالم با تلاش مسئولان و مشارکت حداکثری مردم در قرچک فراهم می شود.

تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم در قرچک

به گزارش تهران رسانه ؛ فرماندار قرچک با اشاره به اینکه انتخابات ۱۴۰۰ طبق قانون و با شناسایی نقاط ضعف و قوت ادوار گذشته برگزار خواهد شد گفت: بستر برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری در قرچک فراهم می شود.

بهمن خطیبی صبح دوشنبه در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان قرچک که با حضور معاونین، بخشدار مرکزی و مسئولان دوایر فرمانداری برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) بر انجام برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تأکید کرد.

خطیبی افزود: انتخابات برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره امری مهم و تعیین کننده بوده که عمل به مُرّ قانون، امانتداری و بی‌طرفی از مؤلفه‌های اصلی آن محسوب می‌شود و در جلب اعتماد مردم و مشارکت آنها در این رویداد تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه همه موظف هستیم بر اساس قانون و با شناسایی نقاط قوت و ضعف ادوار گذشته، زمینه برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنیم گفت: ضرورت دارد بر اساس برنامه‌ریزی وزارت کشور و دستورالعمل‌های استانداری تهران، امور محوله مطابق زمان‌بندی انجام و تعامل لازم بین دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات برقرار باشد.

فرماندار قرچک در خصوص پرشور ساختن و حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو بیان داشت: برای نظام سیاسی جمهوری اسلامی که از ابتدا بر اساس چهارچوب‌های مردمی اداره شده، نقش مردم در پیدایش و شکل‌گیری، فرآیند و به نتیجه رساندن انقلاب و در حوزه‌های دفاع مقدس و جنگ بی‌بدیل است لذا حضور مردم در انتخابات یک امر صوری، سمبلیک نیست بلکه اعتقاد راسخی است که در اندیشه رهبر معظم انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی وجود داشته است و از همه دست اندرکاران می‌خواهیم که نسبت به حضور حداکثری مردم تلاش ویژه داشته باشند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت