تکریم مقام دختران در استان تهران

آزادسازی زمین در شهرک های صنعتی استان تهران

آغاز عملیات اجرایی مسکن حمایتی در استان تهران

هبه ۳۵ میلیارد تومانی خیرین در استان تهران

شنبه 1403/02/01

امداد رسانه؛

آمار امداد رسانی هلال احمر در استان تهران

تهران رسانه | جمعیت هلال احمر استان تهران از ابتدای سال جاری تاکنون به ۲۲۵ حادثه در ارتفاعات استان تهران امدادرسانی کرده است.

آمار امداد رسانی هلال احمر در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرکل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون به ۲۲۵ حادثه در ارتفاعات استان تهران امدادرسانی شده است گفت: لازم است که مردم به هشدارها توجه کنند.

شاهین فتحی عصر یکشنبه در حاشیه افتتاح خانه‌های هلال احمر پردیس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تا کنون ۱۴۰ خانه هلال در استان تهران تأسیس شده است اظهار داشت: امیدوار هستیم که این عدد تا پایان سال به ۲۰۰ خانه برسد.

فتحی با بیان اینکه وقوع حوادث در ارتفاعات در تمام فصول سال رخ می‌دهد گفت: از ابتدای سال تا کنون ۲۲۵ حادثه در ارتفاعات استان تهران داشته‌ایم که با مصدومیت و فوتی همراه بوده است.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان تهران عنوان داشت: سازمان هواشناسی و فدراسیون کوهنوردی به دلیل وضعیت بارندگی و گرمی هوا که موجب سقوط بهمن می‌شود مکرراً وضعیت خطر اعلام کردند تا مردم از ارتفاعات دوری کنند و کوهنودان و مردم عادی که به طور مبتدی از ارتفاعات استفاده می‌کنند، صعودی را آغاز نکنند و ما از مردم عزیز می‌خواهیم به هشدارهایی که از سوی سازمان‌ها داده می‌شود گوش کنند تا متحمل آسیب و خسارات نشوند و باید اعلام کنیم حوادثی که هفته‌های اخیر در ارتفاعات رخ داد نمونه‌ای از همین مورد بود که با وجود ابلاغ توصیه‌های لازم از سازمان‌های مختلف همچنان شاهد حضور مردم و کوهنوردان در ارتفاعات بودیم که منجر به حادثه شد.

وی در خصوص وضعیت حضور نیروهای امداد و نجات در ارتفاعات و کوهستان‌های استان تهران گفت: تیم‌های عملیاتی این جمعیت به صورت ۲۴ ساعته در کوهستان حاضر بوده و اختصاصاً ۳ پایگاه امداد و نجات و یک پایگاه آتش نشانی در ارتفاعات شمیرانات موجود می‌باشد که در مواقع بحرانی این کوهستان‌ها را پوشش می‌دهند اما در مواقع لزوم تعداد نیروها تا ۱۰۰ نیروی متخصص امداد و نجات کوهستان افزایش پیدا می‌کند تا بتوانند عملیات جست‌وجو و نجات را انجام دهیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
زباله های تهران در انحصار سلاطین

زباله های تهران در انحصار سلاطین

تهران رسانه | گروه‌های مافیایی جمع آوری زباله در تهران، کارگرانشان را از بین زنان و مردان بی‌خانمان، مهاجران بیکار، معتادان متجاهر و کودکان کار انتخاب می‌کنند تا پول بیشتری به جیب بزنند.

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

تهران رسانه | وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی باز می گردد.

توقیف خودروهای  انتقال پسماند غیرمجاز در تهران

توقیف خودروهای انتقال پسماند غیرمجاز در تهران

تهران رسانه | ۵۴ دستگاه خودرو و ۴۶ چرخ دستی که به جمع آوری و انتقال پسماند به شکل غیر مجاز اقدام می‌کردند توقیف شدند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت