ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر به استان تهران

آزادی ۸ نفر از زندانیان مالی در استان تهران

ایجاد شبکه «دستیار مردمی سازی» در استان تهران

نخستین جشنواره «تجربه نگاری» در استان تهران

جمعه 1403/01/10

آگهی رسانه؛

کار با اپوکسی چوب، بازار جدید و پولساز

تهران رسانه | چگونه تکه‌چوب‌هایمان را با کمک رزین اپوکسی «پول‌ساز» کنیم؟

کار با اپوکسی چوب، بازار جدید و پولساز

تکه چوب های دورریز را به پول تبدیل کنید!
معرفی کتاب آموزش کار با رزین اپوکسی

تکه چوب های پولساز کدام‌اند؟
در قسمتی از کتاب آموزش کار با رزین اپوکسی آمده است: گاهی کنار انبار کارگاه یا حیاط خانه‌تان، تکه‌ چوب هایی را دیده‌اید که کنار گذاشته شده‌اند.

شاید هم دیده باشید نجارها، چوب‌های ناکارآمد را دور می‌ریزند. از این به بعد، به این چوب‌ها به دید مواد اولیۀ شروع یک کار نگاه کنید.مواد اولیه‌ای که با ارزان‌ترین قیمت در دسترس شماست و تابه‌حال به آن توجهی نمی‌کردید!

این تکه‌ چو‌ب ها قابلیت تبدیل به آثار هنری منحصربه‌فرد را دارند؛ حتی می‌توانند به میز، صندلی، در و هر چیزی که در فکر شماست تبدیل بشوند؛ اما چطور ممکن است؟!

می‌خواهم ماده‌ای را معرفی کنم که این قدرت را دارد، می‌تواند تکه‌تکه‌ها را کنار هم جمع کند و ترکیبی زیبا خلق کند، با هر رنگی که دوست داشته باشید. نام این ماده رزین اپوکسی است.

در این کتاب یاد می‌گیریم که چگونه تکه‌چوب‌هایمان را با کمک رزین اپوکسی «پول‌ساز» کنیم و درحقیقت تکه‌چوب‌های دورریز را به «پول» تبدیل کنیم.

کتاب آموزش رزین اپوکسی چه میخواهد بگوید؟
این کتاب برای کسانی نوشته شده که می‌خواهند با ماده‌ای اعجاب‌انگیز به نام «رزین اپوکسی» آشنا شوند و با آن کارهای هنری زیبا مثل میز رزینی خلق کنند.

تمام دوستانی که در مشاغل مرتبط با چوب، ام‌دی‌اف، تولید کابینت، ساخت در و پنجره و طراحی دکوراسیون مشغول به فعالیت هستند، می‌توانند از این کتاب استفاده کنند. عزیزانی که پیش‌زمینۀ کاری مرتبط ندارند نیز می‌توانند با این کتاب شروع کنند؛ چون کتاب به‌گونه‌ای نوشته شده که به داشتن اطلاعاتی از قبل نیاز نیست و مطالب کاملاً گویا و کاربردی است.

در فصل اول:
با مفهوم رزین اپوکسی به زبان ساده آشنا می‌شوید و کاربردهای گوناگون آن را در صنایع مختلف خواهید شناخت. در ادامه نکات ایمنی کار با اپوکسی را خواهم گفت؛ همچنین انواع رنگ‌های سازگار با اپوکسی را می‌شناسید که بسیار کاربردی است.

فصل دوم:
در این فصل به صورت کامل متوجه می‌شویم که چرا باید رزین و هاردنر را به نسبت دقیق مخلوط کرد.

در همین فصل مفهوم نسبت اختلاط به صورت تصویری، روش صحیح انتخاب ظرف، مخلوط‌کردن اپوکسی و هاردنر، روش توزین، روش صحیح هم‌زدن، مفاهیم ژل‌تایم و کیورینگ‌تایم و روش کنترل را خواهید آموخت.

فصل سوم:
اصول راه‌اندازی کارگاهی حرفه‌ای برای ساخت میز رزینی را خواهید آموخت و می‌توانید با مراحل گفته‌شده، کارگاهی حرفه‌ای در منزل یا محل کار فعلی خود فراهم کنید و آمادۀ تولید میزهای رزینی شوید.

همچنین در این فصل زیباترین چوب‌هایی را که می‌توان با رزین اپوکسی ترکیب کرد، معرفی می‌کنیم.

و اما در فصل چهارم:
کار با رزین اپوکسی شروع می‌شود؛ با انواع میزهای ساختنی با رزین اپوکسی، ازجمله میزهای پوشش‌داده‌شده با رزین اپوکسی، میزهای رودخانه‌ای و میزهای قالب‌بندی‌شده آشنا می‌شوید.

همچنین ساخت این میزها را گام‌به‌گام می‌آموزید. تمام مراحل ساخت و قالببندی را خواهید آموخت، همچنین روش‌های صحیح حباب‌گیری، مختص رزین اپوکسی توضیح داده شده است.

و در آخر فصل پنجم:
در فصل پنجم کتاب تکه چوب های پولساز مراحل نهایی کار را با هم طی می‌کنیم؛ ابتدا مراحل انجام ساب و پولیش حرفه‌ای میز رزینی را یاد می‌گیریم و شروع بکار می‌کنیم تا به نهایت شفافیت برسیم.

سپس با انواع پایه‌هایی که نصبشان برای میز ساخته شده با رزین اپوکسی امکان‌پذیر است، آشنا می‌شوید.

 

هم‌اکنون چاپ “پنجم” کتاب تکه چوب های پولساز! کتاب آموزش رزین اپوکسی
چاپ اول کتاب تکه چوب های پول‌ساز با تیراژ 1000 عدد در فروردین ماه 98 به بازار عرضه شد و در کمتر از 40 روز به پایان رسید.

چاپ دوم با فاصله چند هفته مجدداً آماده و عرضه شد که این چاپ هم در پایان شهریورماه 98 به پایان رسید و چاپ سوم هم در اوایل فروردین 99 به اتمام رسید.

چاپ چهارم این کتاب کاربردی از اواخر اردیبهشت ماه 99 ارائه شد و آذرماه 99 به اتمام رسید و اکنون چاپ پنجم این کتاب پرطرفدار را میتوانید تهیه کنید. تا امروز 4000 نفر این کتاب را تهیه کرده و توانسته اند با یکی از کسب و کارهای پولساز روز دنیا آشنا شوند..

 

مشخصات کتاب:
نویسنده: حامد شاه‌سوندی
فرمت: کتاب رقعی در 176 صفحه
ناشر: انتشارات کلید آموزش
چاپ اول: فروردین 98
چاپ دوم: خرداد 98
چاپ سوم: مهر 98
چاپ چهارم: اسفند 98
چاپ پنجم: آذر 99
شابک: 0-182-274-600-978

چرا می‌توانید به حرف‌های نویسنده کتاب اعتماد کنید؟
حامد شاهسوندی نویسنده کتاب تکه چوبهای پولساز در قسمتی از مقدمه آورده است: سال‌ها پیش در زمینۀ مشاوره به کارخانجات سنگ‌بُری فعالیت می‌کردم؛ یکی از صنایعی که برای فراوری سنگ، از رزین اپوکسی بیشترین استفاده را می‌برند. بله سنگ، همین سنگی که زیر پای شماست! در کارخانجات مدرن امروزی، برای فراوری اسلب سنگ و برش آن در ابعاد بزرگ، از رزین اپوکسی استفاده می‌کنند تا توان سنگ را افزایش دهند. در نتیجه، دورریز آن را به‌شدت کاهش پیدا کرده است. استفاده از رزین اپوکسی اصول خاص خود را دارد تا بتوانیم به نهایت قدرت آن برسیم.

پس از مدتی متوجه شدم ترکیب اپوکسی با چوب هم زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد و در کشورهای دیگر هم بسیار از آن استقبال شده است؛ ولی هیچ منبع علمی به زبان فارسی برای این موضوع نیافتم!

تصمیم گرفتم گروهی را راه‌اندازی کنم تا بتوانیم کاربردهای دکوراتیو این مادۀ خارق‌العاده را به دوستان آموزش دهیم و «گروه اپوکسی‌کار» متولد شد. ما در گروه اپوکسی‌کار، به نجارها و علاقه‌مندان کار با چوب آموزش می‌دهیم چطور تکه‌چوب‌های پول‌ساز خلق کنند و درآمدشان را افزایش دهند.

در این راه، ورکشاپ تکه‌ چوب های پول‌ساز (آموزش تخصصی ساخت میز رزینی) را طراحی کردم و این هنر را از دید علمی و اصولی و کاربردی آموزش دادم. به‌طوری که پذیرای چند صد نفر از علاقه‌مندان بودم و به‌طور مستقیم تک‌تک آن‌ها را تا رسیدن به محصول نهایی همراهی کردم. خروجی حرفه‌ای هنرجویان این ورکشاپ، یکی از افتخارات بزرگ من بوده و چکیده این اطلاعات ارزشمند اکنون در دست شماست.


این کتاب برای چه کسانی مناسب است؟
این کتاب برای دوستداران کارهای هنری؛

فعالان صنعت چوب و مبلمان، کابینت سازها و دوستانی که در حیطه های مرتبط با چوب فعالیت میکنند؛

علاقمندان به داشتن شغل دوم پولساز؛

و کسانی که به دنبال مرجع آموزش مطمئن برای کار با اپوکسی هستند..

 

آیا این کتاب برای آموزش رزین اپوکسی چوب است؟
بله، این کتاب برای کسانی نوشته شده که میخواهند روش کار با رزین اپوکسی، روش ساخت وسایل ترکیبی چوب و رزین، روش ساخت میز رزینی، کار با رنگها اپوکسی و فوت و فن‌های این کار را به طور اصولی یاد بگیرند.

 

آیا فقط مطالب تئوری چوب و رزین تدریس میشود؟
خیر، آموزشهای ارائه شده در کتاب به صورت کاملاً عملی و گام به گام است به صورتی که شما از لحظه انتخاب ظرف رزین اپوکسی تا ریختن اپوکسی داخل قالب و ساخت میز رزینی و حتی ساب و پولیش میز رزینی همه مراحل را یاد میگیرید.

 

آیا کتاب آموزش اپوکسی فقط مناسب تولیدکنندگان میز رزینی است؟
خیر، کتاب آموزش رزین برای همه کسانی که به دنبال یادگیری کار با اپوکسی و ساخت وسایل دک.ری با رزین هستند مناسب است. در 2 فصل آخر به روشهای ساخت میز رزینی که یکی از دشوارترین کارها با رزین اپوکسی است به صورت گام به گام آموزش ارائه شده است.

 

و اما هدایای نویسنده به خریداران کتاب تکه چوب های پولساز
7 کلیپ هدیه ویژه خریداران (QRcode قرار داده شده در صفحه 5 کتاب را اسکن کنید و هدیه‌ها را دانلود کنید!)

 

چگونه کتاب آموزش اپوکسی را تهیه کنیم؟
برای تهیه این کتاب ارزشمند و شروع کسب و کار جدید میتوانید به سایت اپوکسی کار مراجعه کنید و همین الان کتاب را خریداری نمایید. ارسال پستی کتاب به سراسر کشور به صورت رایگان انجام میشود پس فرصت شروع کسب و کار پولساز را از دست ندهید.




نظر شما


نظرات

رضا یزدانفر

ممنون از مطلب خوبتون.. اتفاقاً من هم میخوام کار با اپوکسی رو شروع کنم

Aida salmanian

سلام، این کتاب عالیه من خوندم و کارم رو شروع کردم ممنون از آقای شاهسوند بابت این کتاب فوق العاده.. امیدوارم روزی بتونم در کلاسهای ایشون شرکت کنم


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
موزه گردی نوروزی در تهران

موزه گردی نوروزی در تهران

تهران رسانه | موزه‌ها، ابنیه تاریخی و پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در نوروز، از ساعت ۹ تا ۱۸ آماده خدمات‌دهی به گردشگران و بازدیدکنندگان هستند.

تورهای گردشگری از شمال تا جنوب تهران

تورهای گردشگری از شمال تا جنوب تهران

تهران رسانه | به مناسبت نوروز، تورهای پیاده و سواره در همه مناطق تهران طراحی شده است که عمده آنها در مناطق ۱۲، ۲۰، ۱۱، ۱، ۵ و ۶ اجرا می شود.

خطر سیلابی شدن رودخانه ها در تهران

خطر سیلابی شدن رودخانه ها در تهران

تهران رسانه | در تهران احتمال وزش باد شدید، خیزش گردو خاک، بارندگی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، آب‌گرفتگی معابر عمومی، خطر صاعقه، اختلال در فعالیت ناوگان حمل و نقل هوایی و جاده‌ای به ویژه در جاده‌های کوهستانی از جمله محور سولقان، ارتفاعات امام زاده داود (ع) و وردیج و واریش پیش بینی شده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت