نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

پیشوا رسانه؛

افتتاح نخستین مدرسه عشایری در پیشوا

تهران رسانه | نخستین مدرسه عشایری در روستای شترخوار از توابع بخش جلیل‌آباد پیشوا افتتاح شد.

افتتاح نخستین مدرسه عشایری در پیشوا

به گزارش تهران رسانه ؛ نخستین مدرسه عشایری پیشوا با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال روز شنبه در روستای شترخوار از توابع بخش جلیل‌آباد پیشوا افتتاح شد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، ۷۶ مدرسه خیرسازی و مشارکتی در مناطق ۲۱ گانه شهرستان‌های استان تهران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مجید پیروزان افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بیش از هزار کلاس درس به مجموع فضاهای آموزشی شهرستان‌های استان تهران افزوده خواهد شد.

وی گفت: این پروژه‌ها با استفاده از توان مالی خیرّان مدرسه ساز و اعتبارات دولتی ویژه پروژه‌های خیرّسازی احداث و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران هزینه احداث این ۷۶ پروژه آموزشی را بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: اگر همت خیرّان در احداث مدرسه نبود، اعتبارات دولتی نیز به این امر اختصاص پیدا نمی‌کرد و در اصل همت خیرّان، دولت را نیز مدرسه ساز کرده است.

وی گفت: در حال حاضر ۸۰ پروژه فعال در مناطق ۲۱ گانه شهرستان‌های استان در حال ساخت است که تا سال آینده افتتاح و در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

پیروزان افزود: ۷۰ درصد از مدارسی که امسال در مناطق مختلف شهرستان‌های استان تهران به‌ بهره‌برداری رسیده، توسط خیرّان مدرسه ساز احداث شده است.

وی اظهار داشت: از مجموع ۳ هزر و ۲۰۰ فضای آموزشی موجود در شهرستان‌های استان تهران، ۴۰ درصد توسط خیران احداث شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران گفت: همه مردم می‌توانند با مشارکت در طرح آجر به آجر و مراجعه به سایت https://ajorbajor.ir و اهداء هزار تومان، در امر مدرسه سازی سهیم شده و نام خود را به عنوان خیر مدرسه ساز در تارک این اقدام خداپسندانه ثبت کنند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت