چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

خسروآبادی تاکید کرد؛

شورایاران عیون شهرداری در محلات هستند

شهردار منطقه 5 تهران گفت: بسیار امیدوار هستم که در اعتلای محلات منطقه با مشارکت معنادار شورایاری کار را به درستی انجام دهیم و شورایاران را شریک کاری خویش می دانم.

شورایاران عیون شهرداری در محلات هستند

به گزارش تهران رسانه ؛ در این جلسه که با حضور خسروآبادی شهردار منطقه ، قائم مقام شهردار، معاونان، شهرداران نواحی ، دبیران شورایاری محلات ۲۹ گانه و اعضای کارگروه های تخصصی برگزار شد ، موضوعات مورد بررسی در محلات مطرح شد.

دبیران و اعضای کمیته های تخصصی شورایارای محلات ۲۹ گانه ، گزارشی در خصوص موضوعات و فعالیت نظیررفع معضل ترافیک ، مشکلات سرای محلات، مساجد ، میادین میوه و تره بار ، سرانه ورزشی ،وضعیت مدیریت بحران محلات ، اماکن اداری تجاری و مسائل خاص آن ها ، بازارچه های محلی و اشتغال زایی ، رفع آسیب های اجتماعی ، نظارت دقیق بر ساخت و ساز ها ، رفع سد معبر و ... ارائه کردند.

رجبعلی خسرو آبادی شهردار منطقه در خصوص شیوه همکاری شورایاران گفت : شورایاران عیون ما در محلات هستند و انتظار می رود در بخش اطلاع رسانی معضلات محلات مشارکت فعال داشته باشند و با شناسایی و اولویت بندی ، براساس نیاز مردم پروژه های خاص اجرایی خواهد شد که انتظار می رود کارگروه های تخصصی در این بخش به کمک معاونت ها و شهرداران نواحی بیایند تا حداکثر خدمت به شهروندان انجام شودوبا توجه به منابع محدود هماهنگی برای هزینه کرد در محلات با مشارکت معنادار شورایاران تحقق یابد .

خسروآبادی افزود : در بخش نظارت نیز براین باور هستیم که هر چه برای آبادی محلات ۲۹ گانه انجام می دهیم باید شورایاران مطلع باشند و مدیریت شهری و شورایاران را در خدمت رسانی به مردم هم سو دانسته و با بازدیدهای میدانی مستمر تمام کاستی های محلات را بررسی کرده و سعی در رفع آنها داریم.

وی ضمن تشکر از شهردار پیشین منطقه افزود : تلاش همه مدیران رفع نیازهای شهروندان است و طبعا نیازهای محلات یکسان نیستند و تلاش می کنیم حداکثر منابع را برای رفع نیازهای محلات نیازمند بگذاریم تا به استانداردهای خاص برسند .

وی گفت: بسیار امیدوار هستم که در اعتلای محلات منطقه با مشارکت معنادار شورایاران کار را به درستی انجام دهیم و شما را شریک کاری خویش می دانم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت