چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

پلیس رسانه؛

پلمب ۴ کافه رستوران متخلف در تهران

تهران رسانه | ۴ کافه رستوران در حوالی محله های کن، حکیمیه، تهرانپارس و خیابان جمهوری که اقدام به عرضه قلیان به مشتریان خود می کردند پلمب شدند.

پلمب ۴ کافه رستوران متخلف در تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با اشاره به ادامه دار بودن طرح های نظارتی پلیس، از شناسایی و پلمب ۴ کافه رستوران متخلف در نقاط مختلف شهر تهران خبر داد و، گفت: متصدیان این واحد های صنفی با بی توجهی به قوانین و مقررات مربوطه، ضمن عدم رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به عرضه قلیان به مشتریان خود می کردند.

سرهنگ نادر مرادی در این باره اظهار داشت: روز گذشته ۱۸ بهمن ماه، ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت در ادامه استمرار طرح های نظارتی خود از مراکز عرضه قلیان به نقاط مختلف شهر تهران اعزام که در این راستا ضمن بازدید از ۸۷واحد صنفی، به ۳۶متصدی اخطار و ۴ کافه رستوران متخلف در حوالی مناطق کن، حکیمیه، تهرانپارس و خیابان جمهوری را که با بی توجهی به قوانین و مقررات مربوطه و رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی اقدام به عرضه قلیان به مشتریان خود می کردند، پلمب کردند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با بیان اینکه طرح های نظارتی پلیس همچنان با قدرت و جدیت بیشتری تا پایان همه گیری کرونا در دستور کار پلیس اماکن تهران بزرگ قرار گرفته است، خاطر نشان کرد:شهروندان می توانند گزارش های خود را در خصوص تخلفات واحدهای صنفی از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند تا در سریع ترین زمان ممکن به گزارش های آنان رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت