ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر به استان تهران

آزادی ۸ نفر از زندانیان مالی در استان تهران

ایجاد شبکه «دستیار مردمی سازی» در استان تهران

نخستین جشنواره «تجربه نگاری» در استان تهران

جمعه 1403/01/10

چراغعلی اظهار کرد؛

غفلت در هویت سازی و معماری در استان تهران

تهران رسانه | در شهرهای استان تهران به لحاظ هویت سازی شهری اقدامی صورت نگرفته است و استان تهران را تنها با شهر تهران و آن هم با چند المان خاص می‌شناسند.

غفلت در هویت سازی و معماری در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: هویت سازی و معماری در استان تهران مورد غفلت واقع شده است.

عبدالرضا چراغعلی صبح چهارشنبه در آئین تجلیل از مهندسین حوزه معاون عمرانی استانداری تهران با بیان اینکه در طول تاریخ قبل از اسلام و بعد از اسلام همواره شاهد سیر تحول معماری و مهندسی در ابنیه و ساختمان‌ها در کشور بوده‌ایم اظهار داشت: اما بعد از انقلاب غیر از چند بنا در تهران نظیر برج میلاد به لحاظ معماری شاهد تحولی شگرف نبوده‌ایم و شاید به لحاظ سیاست گذاری در خصوص هویت بخشی به شهر و استان تهران کم کار بوده‌ایم.

چراغعلی گفت: به صراحت عرض می‌کنم که در شهرهای استان تهران به لحاظ هویت سازی شهری اقدامی صورت نگرفته است و استان تهران را تنها با شهر تهران و آن هم با چند المان خاص می‌شناسند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بیان داشت: شاید به خاطر جاذبه‌های استان تهران و هجمه برخی افراد سودجو برای زمین خواری و همچنین کمبودها و عقب ماندگی‌هایی که استان در ابعاد مختلف به ویژه حوزه عمرانی و زیرساخت‌های حمل نقل از دیرباز با آن مواجه است عمده فعالیت‌های شهرداران و مجموعه حوزه معاونت عمرانی استانداری تهران بر روی مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و یا رفع سایر مشکلات عمرانی متمرکز شد و از هویت سازی شهری در استان تهران غفلت کرده‌ایم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
موزه گردی نوروزی در تهران

موزه گردی نوروزی در تهران

تهران رسانه | موزه‌ها، ابنیه تاریخی و پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در نوروز، از ساعت ۹ تا ۱۸ آماده خدمات‌دهی به گردشگران و بازدیدکنندگان هستند.

تورهای گردشگری از شمال تا جنوب تهران

تورهای گردشگری از شمال تا جنوب تهران

تهران رسانه | به مناسبت نوروز، تورهای پیاده و سواره در همه مناطق تهران طراحی شده است که عمده آنها در مناطق ۱۲، ۲۰، ۱۱، ۱، ۵ و ۶ اجرا می شود.

خطر سیلابی شدن رودخانه ها در تهران

خطر سیلابی شدن رودخانه ها در تهران

تهران رسانه | در تهران احتمال وزش باد شدید، خیزش گردو خاک، بارندگی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، آب‌گرفتگی معابر عمومی، خطر صاعقه، اختلال در فعالیت ناوگان حمل و نقل هوایی و جاده‌ای به ویژه در جاده‌های کوهستانی از جمله محور سولقان، ارتفاعات امام زاده داود (ع) و وردیج و واریش پیش بینی شده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت