نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

ارجمند رسانه؛

جلسه هماهنگی انتخابات در ارجمند برگزار شد

تهران رسانه | جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات در بخش ارجمند به ریاست بخشدار ارجمند و با حضور مسئولین کمیته های انتخاباتی بخش ارجمند برگزار شد.

جلسه هماهنگی انتخابات در ارجمند برگزار شد

به گزارش تهران رسانه ؛ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سال ۱۴۰۰ در بخش ارجمند به ریاست "بوربوری" بخشدار ارجمند و با حضور مسئولین کمیته های انتخاباتی بخش صبح روز شنبه نهم اسفند ماه در محل بخشداری ارجمند برگزار شد..
بخشدار در این جلسه اظهار داشت: با بررسی مشکلات ادوار گذشته و ارائه راهکارهای مناسب، انتخابات سال آتی را بدون نقص برگزار کنیم و از مسئولین کمیته ها انتظار هست برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات برنامه ریزی لازم را انجام دهند.
وی خاطر نشان کرد: تجربیات زیادی با برگزاری انتخابات متعدد حاصل شده است که در کنار تجربه وخلاقیت می توانانتخاباتی بدون نقص برگزار نمودو باید تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات قانونمند، سالم با حضور حداکثری مردم به کار‌ گیریم.
بوربوری در ادامه بیان داشت: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین آغاز و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ به مدت ۷ روز در جریان خواهد بود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت