احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

تکریم مقام دختران در استان تهران

آزادسازی زمین در شهرک های صنعتی استان تهران

چهارشنبه 1403/02/05

کرامت اظهار نمود؛

مبارزه با فساد در تعاونی های مسکن استان تهران

تهران رسانه | بیش از ۱۵۵۰ تعاونی مسکن در استان تهران فعالیت می‌کنند و هر تعاونی قریب به ۲۰۰ عضو دارد.

مبارزه با فساد در تعاونی های مسکن استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس مرجع داوری اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسکن کارکنان تهران از ثبت ۲۵۰ شکایت از تعاونی‌های مسکن استان در یک سال اخیر و صدور آراء تخصصی و قانونی بر مبنای آیین نامه داوری ابلاغی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رسیدگی به پرونده‌ها خبر داد.
محمدحسین کرامت با اشاره به خدمات قابل ارائه در شرکت‌های تعاونی مسکن کارکنان استان تهران اظهار داشت: خدمات داوری، رسیدگی به شکایات، مشاوره حقوقی و حسابرسی مالی در اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسکن به‌تمامی کارکنان و اعضای آن در استان تهران ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسکن کارکنان ادارات صالح در پیگیری شکایات مطروحه از تعاونی‌ها است بیان کرد: بیش از 1550 تعاونی مسکن در استان تهران فعالیت می‌کنند و هر تعاونی قریب به 200 عضو دارد.

رئیس مرجع داوری اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسکن کارکنان استان تهران در ادامه گفت: حجم پرونده‌های ورودی و طرح شکایت از تعاونی‌های مسکن استان تهران در سال بیش از 250 پرونده بوده که تحت پیگیری قرار دارد.

کرامت با اشاره به عضویت بیش از 40 هزار نفر در تعاونی‌های مسکن استان تهران، ابراز داشت: عمده‌ترین مشکلات و طرح شکایات از تعاونی‌های مسکن در استان تهران حذف برخی از اعضا بدون ادله است که اشرافیت بر قوانین را ندارند.

وی با تأکید بر مبارزه با فساد در تعاونی‌های مسکن افزود: بر مبنای آیین نامه داوری ابلاغی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رسیدگی به پرونده‌ها آراء تخصصی و قانونی صادر می‌شود.

رئیس مرجع داوری اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسکن کارکنان استان تهران با اشاره به تهیه خانه ارزان برای کارکنان دولت گفت: کمیته‌ای از رؤسای هیئت‌مدیره و مدیران عامل تعاونی‌های مسکن کارکنان استان تهران برای تهیه مسکن تشکیل شده است و پس از اعتبارسنجی این کمیته در ساخت‌وساز مشارکت و در نتیجه بستر برای خانه‌دار شدن کارمندان مهیا خواهد شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
ساخت یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران

ساخت یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران

تهران رسانه | فراخوان ساخت هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران به زودی اعلام می‌شود.

زباله های تهران در انحصار سلاطین

زباله های تهران در انحصار سلاطین

تهران رسانه | گروه‌های مافیایی جمع آوری زباله در تهران، کارگرانشان را از بین زنان و مردان بی‌خانمان، مهاجران بیکار، معتادان متجاهر و کودکان کار انتخاب می‌کنند تا پول بیشتری به جیب بزنند.

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

تهران رسانه | وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی باز می گردد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت