نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

عباسی عنوان کرد؛

توسعه جلیل آباد در گروی ریل گذاری صحیح است

تهران رسانه | اگر پایه‌ریزی و ریل گذاری‌های اولیه در شهر تازه تاسیس جلیل آباد به درستی صورت بگیرد در آینده با مشکلات کمتری روبرو شده و توسعه منطقه در مدت زمان کمتری تحقق می‌پذیرد.

توسعه جلیل آباد در گروی ریل گذاری صحیح است

به گزارش تهران رسانه ؛ فرماندار شهرستان پیشوا گفت؛ اگر پایه‌ریزی و ریل گذاری‌های اولیه در شهر تازه تاسیس جلیل آباد به درستی صورت بگیرد در آینده با مشکلات کمتری روبرو شده و توسعه منطقه در مدت زمان کمتری تحقق می‌پذیرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، حسین عباسی در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جلیل آباد بیان داشت؛ خدا را شاکریم که با ارتقای جلیل‌آباد به شهر و راه‌اندازی شهرداری در راستای افزایش سطح خدمات، خواسته دیرینه مردم این‌ منطقه تحقق یافت.

وی افزود؛ اقداماتی که از ابتدای امر در این شهر صورت می‌گیرد، چشم‌انداز و سنگ بنای توسعه را برای آیندگان فراهم می‌آورد.

فرماندار شهرستان پیشوا بیان داشت؛ به عنوان بالاترین دستگاه اجرایی شهرستان با همکاری در چارچوب قوانین کمک می‌کنیم تا مشکلات پیش‌روی مدیریت شهری مرتفع شود.

عباسی گفت؛ اگر پایه‌گذاری و ریل گذاری‌های اولیه به درستی صورت بگیرد در آینده با مشکلات کمتری روبرو شده و توسعه منطقه در مدت زمان کمتری تحقق می‌پذیرد.

وی اظهار کرد؛ اتکا و استفاده از نیروهای توانمند، سالم و پاک‌دست که نگاهشان پیشرفت شهر و منافع عمومی مردم باشد می‌تواند در‌ پیشرفت جلیل‌آباد موثر واقع شود.

فرماندار شهرستان پیشوا بیان داشت؛ باید از اختلافاتی که مانع توسعه می‌شود پرهیز کرد و از اختلاف سلایق جهت هم‌افزایی و بهبود شرایط استفاده نمود.

وی یادآور شد؛ در ایام‌ منتهی به انتخابات باید مراقبت‌های لازم از سوی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر به‌ عمل آید تا ضمن حفظ بیت‌المال، امکان هرگونه شائبه‌ای سلب و مردم با اطمینان خاطر پای صندوق‌های رای حضور یابند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت