تکریم مقام دختران در استان تهران

آزادسازی زمین در شهرک های صنعتی استان تهران

آغاز عملیات اجرایی مسکن حمایتی در استان تهران

هبه ۳۵ میلیارد تومانی خیرین در استان تهران

شنبه 1403/02/01

حسن بیگی خبر داد؛

ایجاد سامانه یکپارچه سازمان های مردم نهاد در استان تهران

تهران رسانه | در راستای نظم دهی و سامان بخشی به فعالیت سمن ها در استان تهران، سامانه یکپارچه ای شکل می گیرد تا مدارک سمن ها در آن بارگزاری شود.

ایجاد سامانه یکپارچه سازمان های مردم نهاد در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به لزوم نظم دهی و سامان بخشی به فعالیت سمن ها از راه اندازی سامانه یکپارچه سازمان های مردم نهاد در استان تهران خبر داد. شکراله حسن بیگی در جلسه شورای توسعه و حمایت از سازمان های مردم نهاد با اشاره به لزوم بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در امور مختلف اظهار داشت: سازمان‌های مردم‌نهاد از جمله ظرفیت‌های عظیم مردمی‌اند که می‌توانند در عرصه‌های مختلف مدیریت اجتماعی محلی نقش‌آفرین باشند.

وی با اشاره به فلسفه وجودی تشکل های مردمی و سمن ها افزود: سمن ها به صورت داوطلبانه و نیت خیرخواهانه برای سامان بخشی امور، همراهی در بخش ها و حوزه های مختلف برای ادای دین پای کار آمدند و در بخش های مختلف ورود کرده و مشارکت می کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران خاطرنشان کرد: برای سال آینده در راستای نظم دهی و سامان بخشی به فعالیت سمن ها سامانه یکپارچه ای شکل می گیرد تا مدارک سمن ها در آن بارگزاری شود؛ چراکه اشکال سنتی پاسخگوی شرایط موجود نیست و با راه اندازی این سامانه گزارش گیری از سمن ها آسان تر می شود.

حسن بیگی سپس گفت: در مورد نظارت و بازرسی از سمن ها بایستی کمیته بازرسی داشته باشیم همچنین مصوب شده حسابرس ویژه وضعیت سمن ها را بررسی کند و در سال آینده از دستگاه های عضو نماینده ای معرفی و گروه بازرسی تشکیل شود تا در شرایط مقتضی و مورد نیاز وضعیت فعالیت و اسناد سمن ها را به صورت کارشناسی بررسی کنند.

در این جلسه وضعیت اسناد و مدارک ۱۲ سازمان مردم نهاد در حوزه هایی از جمله خیریه و نیکوکاری، محیط زیست، حمایت از بیماران و غیره جهت صدور مجوز بررسی و با صدور مجوز برخی از آنها موافقت شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
زباله های تهران در انحصار سلاطین

زباله های تهران در انحصار سلاطین

تهران رسانه | گروه‌های مافیایی جمع آوری زباله در تهران، کارگرانشان را از بین زنان و مردان بی‌خانمان، مهاجران بیکار، معتادان متجاهر و کودکان کار انتخاب می‌کنند تا پول بیشتری به جیب بزنند.

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

تهران رسانه | وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی باز می گردد.

توقیف خودروهای  انتقال پسماند غیرمجاز در تهران

توقیف خودروهای انتقال پسماند غیرمجاز در تهران

تهران رسانه | ۵۴ دستگاه خودرو و ۴۶ چرخ دستی که به جمع آوری و انتقال پسماند به شکل غیر مجاز اقدام می‌کردند توقیف شدند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت