نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

چهارشنبه 1403/02/26

پاکدشت رسانه؛

ساختمان دهیاری روستای گلزار پاکدشت افتتاح شد

تهران رسانه | ساختمان دهیاری روستای گلزار از توابع بخش مرکزی پاکدشت افتتاح شد.

ساختمان دهیاری روستای گلزار پاکدشت افتتاح شد

به گزارش تهران رسانه ؛ ساختمان دهیاری روستای گلزار پائین پاکدشت در مساحت ۷۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده طی مدت ۹ ماه احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار پاکدشت در این مراسم گفت: بخش مرکزی پاکدشت از ۱۵ روستای دارای دهیاری برخورداراست که طی سال‌های فعالیت دولت تدبیر و امید و با استفاده از اعتبارات اختصاص یافته، اقدامات بسیار مؤثری با هدف توسعه و رشد متوازن مناطق روستایی در آن انجام شده است.

مهدی یوسفی جمارانی افزود: اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به طور مستقیم و پانزدهم هرماه به حساب دهیاری‌ها واریزی می‌شود تا با نظر نمایندگان منتخب روستا به عنوان اعضای شورای اسلامی طرح‌هایی با اولویت بندی تعیین، تصویب و پس از تائید در هیأت تطبیق اجرایی شود که ساختمان دهیاری روستای نمونه‌ای از طرح‌های اجرا شده با استفاده از اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده است.

وی تصریح کرد: امروز به برکت نظام و تلاش‌های دولت تدبیر و امید، تمامی روستاهای پاکدشت از زیرساخت‌های لازم در حوزه آب، برق، گاز، مخابرات، اینترنت ثابت و همراه و راه دسترسی مناسب برخوردار بوده و تمامی امکانات موجود در مناطق شهری، در روستاها نیز مستقر شده است.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای اظهار داشت: امروز مناطق روستایی به خدمات ثانویه نظیر اجرای طرح‌های فرهنگی، ورزشی و اشتغالزایی نیاز دارد تا در سایه تلاش مسوولان و همت مردم در حضور حماسی در انتخابات سال آینده، شاهد رشد و توسعه روزافزون مناطق روستایی باشیم.

دولت سه برابر بودجه دهیاری‌ها به مردم خدمات ارائه می‌کند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: دولت با اختصاص اعتبارات ویژه از محل مالیات بر ارزش افزوده، تحولی بی‌نظیر در مناطق روستایی ایجاد کرد و به منظور رفاه حال روستانشینان، تا سه برابر بودجه دهیاری‌ها به آنان خدمات ارائه می‌کند.

عبدالرضا چراغعلی افزود: مناطق روستایی استان تهران از جمله روستای گلزار پائین، به دلیل برخورداری از جمعیت زیاد، از اهمیت ویژه‌ای برای مسوولان استان برخوردار است و تولید محصولات کشاورزی از جمله گل و گیاه در این روستا، آن را متمایز از سایر مناطق کرده است.

وی اظهار داشت: دولت اعتبارات بسیار مناسبی در حوزه فعالیت‌های عمرانی به مناطق روستایی اختصاص داده و تا سه برابر بودجه دهیاری‌ها به مردم خدمات ارائه می‌کند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت