چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

پرفروش ترین انواع پروفیل ها در فروشگاه آهن ۱۱۸

تهران رسانه | آهن ۱۱۸ پایگاه اطلاع رسانی و مرکز فروش معتبر در عرصه محصولات فلزی و آهنی از جمله انواع پروفیل ها ، مانند پروفیل قوطی و یا نبشی ، ناودانی و سپری ، و انواع محصولات مفتولی مانند سیم مفتول سیاه ، رابیتس و... می باشد.

پرفروش ترین انواع پروفیل ها در فروشگاه آهن ۱۱۸

شرکت آهن 118 در سال 1386 با ارائه خدماتی در زمینه فروش انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی و اجرای برخی پروژه ها و خدمات مانند خم کاری و برش کاری محصولات فلزی ، آغاز به فعالیت نمود. و پس از گذشت مدت کوتاهی یعنی در سال 1392 فعالیت خود را به فعالیتی حرفه ای به صورت اینترنتی و با سایی معتبر به کمک نیرو های خبره و متخصص تغییر داد.

آهن 118 پایگاه اطلاع رسانی و مرکز فروشی معتبر در عرصه محصولات فلزی و آهنی از جمله انواع پروفیل ها ، مانند پروفیل قوطی و یا نبشی ، ناودانی و سپری ، و انواع محصولات مفتولی مانند سیم مفتول سیاه ، رابیتس و... می باشد. هدف از عرضه این محصولات و فراهم نمودن اطلاعاتی وسیع در سایت و فروشگاه آهن 118 ارتقای سطح بینش و آگاهی فعالان آهن و فولاد به امر اطلاع رسانی جامع ترین و آخرین اخبار آهن و فولاد می باشد، تا از این طریق نیز بتواند نقش موثری در توسعه اقتصاد کشور داشته باشد. اما مهم ترین هدف این مجموعه و کارشناسان آن کسب رضایت مندی و ارتقای مشتری مداری می باشد، که با رعایت استاندارد های کیفی بین المللی با فروش انواع محصولات ساختمانی و اجرای پروژه های خدماتی و همچنین با بهره مندی از نیروهای متخصص و کارآزموده، سعی در دستیابی به این اهداف دارد. از این رو سعی بر این دارد تا تمام محصولات خود را با قیمتی بسیار مناسب تر از تمام مراکز فروش آهنی به مشتری و مهندسان ساختمان عرضه کند، زیرا بودجه مشتری اولین فاکتور اصلی کارشناسان این مجموعه در فروش محصولات موجود می باشد.

یکی از محصولاتی که دارای فروش بالایی در آهن 118 می باشد، پروفیل می باشد. پروفیل یکی از اصلی ترین محصولاتی ساختمانی است که کاربرد های فراوانی در صنعت ساختمان سازی دارد. در واقع پروفیل به صورت کلی در دو نوع صنعتی و ساختمانی در بازار به فروش می رسد. به عبارتی می توان گفت: در صنعت ، ساختمان، راه سازی، خودروسازی و.. از پروفیل ها استفاده می شود و به نوعی در همه جا حضور دارند.

پروفیل ها دارای سطح مقطع های مختلفی می باشد که برخی از ان ها باز و برخی به شکل سطح مقطعی بسته در بازار عرضه می شوند. از انواع پروفیل های باز می توان به تیرآهن ، نبشی ، ناودانی و میلگرد اشاره کرد. و پروفیل های بسته را می توان به صورت لوله و قوطی دسته بندی کرد.

نبشی ها پروفیل هایی به صورت V و L شکل هستند که دارای بال و جان هایی با سایز های متفاوت هستند. این نوع پروفیل ها در ضخامت ها و طول های متفاوتی در بازار ایران یافت می شوند که بر اساس نیاز خود می توانید انواع مناسب آن را انتخاب نمایید.

نبشی

نبشی ها در واقع پروفیل هایی شکل داده هستند، به این صورت که یک لبه آن به سمت بالا حالت داده می شود، تا زمانی که شکل نهایی آن به صورت حرف L در بیاید. بال ها این محصول می تواند به صورت مساوی و یا نامساوی باشد. به عبارتی می توان گفت: همه نبشی ها دارای دو لبه هستند که با زاویه 90 درجه به هم عمود شده اند.

از کاربرد های پروفیل نبشی می توان به حضورشان در انواع پروژه های صنعتی و ساختمانی اشاره کرد. در حقیقت عمده ترین کاربرد نبشی ها در ایجاد قاب و چهارچوب است و هرچه نبشی ها بزرگ تر باشند، توانایی آن ها در تحمل فشار و وزن نیز بالاتر خواهد بود. به طور کلی نبشی همانند ناودانی با تولید در انواع پرسی و فابریک سبب می شوند، مقاومت اجزا در صنعت و ساختمان سازی بیشتر شده تا بتوانند در مدت طولانی پایدار بمانند.

ناودانی نیز از مجموعه محصولات پروفیلی می باشد که سطح مقطعی به شکل U دارد و از دو بال موازی و هم اندازه عمود بر ضلع افقی تشکیل شده است. ناودانی ها از لحاظ شکل ظاهری در دو نوع بال موازی و بال شیب دار از ارتفاع ۳ تا ۴۰ سانتی متر و با طول ۰.۳ تا ۱۲ متر به دو روش پرسی و فابریک تولید می گردند. در روش پرسی، ابتدا ورق‌های فولادی را در اندازه‌ مورد نظر برش داده و سپس آن‌ ها را از قسمت عرضی و به وسیله‌ دستگاه فرمینگ خم می‌کنند تا به شکل U دربیایند. ناودانی فابریک توسط فرآیندهای نورد گرم و سرد تولید می‌شود که در صنعت رایج‌تر هستند. در عملیات نورد گرم، شمش فلز ابتدا تحت حرارت ۱۱۰۰ درجه سانتی‌گراد کوره قرار می‌گیرد، سپس سرد شده و از غلتک‌های افقی و عمودی ( غلتک‌های نورد ) عبور می‌کند، به تدریج شکل مورد نظر را به خود می‌گیرد و در آخر برش داده می‌شود.

ناودانی

پیش از خرید محصولات فولادی و به خصوص پروفیل‌ها که تنوع بالایی دارند، لازم است اطلاعات مورد نیاز را جمع‌آوری کرده و همچنین با اصطلاحات پرکاربرد در این زمینه آشنا شوید. انتخاب مقاطع ناودانی مناسب برای خریداران بسیار مهم است تا ضمن پرداخت هزینه‌ای مناسب، محصولی مطابق با انتظارات و با کیفیت مطلوب دریافت کنند. پس نیاز است که در خرید محصولات این چنینی منبعی موثق در زمینه قیمت مشخصات محصول محورد نظر خود داشته باشید. که بدون شک آهن 118 می تواند در این خصوص گزینه مناسب و منبعی معتبر برای شما عزیزان باشد.

مجموعه آهن 118 با به کارگیری متخصصان و نیرو های جوان، تاکنون توانسته است، اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و همچنین این امکان را فراهم آورده است که مصرف کنندگان بتوانند به راحتی یک تماس تلفنی با شماره 54473_021 ، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند. ضمن اینکه پیش از خرید نیز می توانند از مشواره رایگان کارشناسان فروش این مجموعه بهره مند شده تا بتوانند خریدی هوشمندانه با کسب اطلاعات وسیع داشته باشند. شما با خرید از آهن 118 می توانید محصولات خود را در هر سایز، جنس و کیفیتی با کم ترین زمان ممکن تهیه نمایید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت