جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

جمعه 1403/02/28

شورا رسانه؛

آمار ثبت نام داوطلبان زن در شوراهای شهر استان تهران

تهران رسانه | آمار قطعی ثبت نام داوطلبان زن در ششمین دوره انتخابات شورای شهر به تفکیک ۱۶ شهرستان استان تهران اعلام شد.

آمار ثبت نام داوطلبان زن در شوراهای شهر استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ از بین ثبت‌نام ۵ هزار و ۹۱۴ داوطلب در ششمین دوره انتخابات شوراها در استان تهران، ۹۲۵ نفر را زنان تشکیل میدهند.

۱۶ درصد ثبت نام کنندگان یعنی ۹۲۵ داوطلب خانم ها و ۸۴ درصد یعنی ۴۹۸۹ داوطلب را آقایان تشکیل می دهند.

در شهرستان تهران؛  ثبت نام ۲ هزار و ۵۹۰ داوطلب قطعی شده است که تعداد بانوان آن نامشخص است. 

در شهرستان شمیرانات؛ از مجموع ۱۳۳داوطلب ثبت نام نهایی شده ۱۱۵ نفر آقایان و ۱۸ نفر بانوان تشکیل دادند که حضور بانوان به نسبت سال گذشته رشد مضاعفی داشته است.

در شهرستان ری؛ ۲۳۱ داوطلب برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای حسن آباد، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و قلعه نو نام نویسی کردند که از این تعداد۱۴ داوطلب مرد و ۴ داوطلب خانم از شهر حسن آباد، ۲۸ داوطلب مرد و ۲ داوطلب خانم از شهر باقرشهر، ۱۲ داوطلب مرد و ۶ داوطلب خانم از شهر کهریزک، ۷ داوطلب مرد و ۳ داوطلب خانم از شهر قیامدشت و ۱۷ داوطلب مرد و ۵ داوطلب خانم از شهر قلعه نو برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر ثبت نام کردند.

در شهرستان پردیس؛ در مجموع ۲۵۴ نفر نامزد انتخاباتی برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر در شهرستان پردیس نام نویسی کردند که  ۳۷ نفر آنها زن و ۲۱۷ نفر مرد هستند.

در شهرستان دماوند؛ ۱۷۰ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر در این شهرستان ثبت نام کردند که  از این تعداد، ۱۵۰ نفر آقا و ۲۰ نفر بانوان بودند.

در شهرستان فیروزکوه؛  ثبت نام ۶۱ داوطلب در این شهرستان نهایی شد که تعداد زنان آن ۱۰ نفر اعلام شده است.

بیشتر بخوانید؛

داوطلبین سرشناس انتخابات شورای شهر تهران

مدیران شهری تهران در صف انتخابات پارلمان شهری

پایبندی تهران رسانه به اصل بی طرفی در انتخابات

در شهرستان پاکدشت؛ ثبت نام ۲۰۴ داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی شهر در این شهرستان قطعی شد که در شهر پاکدشت ۱۴۴ نفر شامل(مرد ۱۲۱ نفر_ زن ۲۳ نفر ) در شهر شریف آباد ۳۸ نفر ( ۳۳ نفر مرد _۵ نفر زن) و در شهر فرون آباد ۲۲ نفر (۱۹ نفر مرد _ ۳نفر زن ) ثبت نام خود را نهایی کردند.

در شهرستان قرچک؛ ۱۲۵ داوطلب برای شورای شهر ثبت نام کردند که از این تعداد داوطلب که ثبت نام آنها نهایی شده، ۱۰۳ نفر مرد و ۲۲ نفر زن هستند که بدین ترتیب مشارکت حدود ۸۲.۵ درصد آقایان و ۱۷.۵ درصد بانوان رقم خورده است.

در شهرستان پیشوا؛ ۸۹ نفر در شهرهای پیشوا و جلیل آباد شهرستان پیشوا نام‌نویسی کردند که از مجموع ۸۹ داوطلب، ۸ زن و مابقی مرد هستند که به این ترتیب، سهم مشارکت زنان در نام‌نویسی پارلمان شهری ۹ درصد و سهم مردان ۹۱ درصد است.

در شهرستان ورامین؛ ۱۱۶ نفر ثبت نام قطعی کردند که از این تعداد ۱۰۰ نفر برای شورای شهر ورامین و ۱۶ نفر برای شورای شهر جوادآباد ثبت نام خود را قطعی کردند. از مجموع داوطلبان شورای شهر ورامین ۸۵ نفر آقا و ۱۵ نفر خانم و داوطلبان شورای شهر جوادآباد ۱۲ نفر آقا و ۴ نفر خانم می‌باشند.

در شهرستان اسلامشهر؛ 302 داوطلب در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی ثبت نام کردند که  شورای شهر اسلامشهر 194 داوطلب نام نویسی کردند، 156 نفر از داوطلبان شورای شهر اسلامشهر مرد و 38 نفر نیز زن هستند 49 داوطلب مرد و 15 داوطلب زن برای شورای شهر چهاردانگه و 36 داوطلب مرد و 8 داوطلب زن برای شورای شهر احمدآباد مستوفی نام نویسی کردند.

در شهرستان بهارستان؛ در مجموع ۳۴۲ نفر برای شوراهای اسلامی شهر های گلستان، نسیم شهر و صالحیه در بهارستان ثبت نام کردند که از مجموع ۳۴۲ داوطلب ۳۰۴ نفر مرد و ۳۸ نفر زن هستند.

در شهرستان رباط کریم؛  ۳۰۷ نفر ثبت‌ نام کرده اند که ۲۰ درصد از جمع ثبت نامی های دوره قبل بیشتر است، از تعداد جمع نفرات مذکور، ۲۴۲ نفر از مردان و ۶۵ نفر از زنان اعلام آمادگی نمودند.

در شهرستان قدس؛ ۲۱۷ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۸ نفر بانوان و ۱۶۹ نفر را آقایان تشکیل می دهند.

در شهرستان شهریار؛ ثبت نام ۵۹ نفر خانم و 491 نفر آقا برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان قطعی شد.

در شهرستان ملارد؛ آمار نهایی نام‌ نویسی داوطلبین عضویت شورای اسلامی شهرهای ملارد و صفادشت ٢٠۴ داوطلب اعلام شد که  از این تعداد ٣١ نفر داوطلب زن و ١٧٣ نفر نیز به عنوان داوطلب مرد در حوزه انتخابی شهر ملارد و صفادشت ثبت نام نمودند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت